کد خبر: 107350
A

تکذیب خبر پیشنهاد رشوه سه عضو شورای شهر تهران برای تاییدصلاحیت/ مستندات در معرض افکار عمومی قرار گیرد

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با تکذیب خبر پیشنهاد پرداخت رشوه سه عضو شورا برای تایید صلاحیت در انتخابات گفت: اگر دوستان فکر می‌کنند، چنین چیزی وجود دارد، مستندات آن را ارائه دهند و در معرض افکار عمومی قرار دهند. تنها یک ادعا کافی نیست.

تکذیب خبر پیشنهاد رشوه سه عضو شورای شهر تهران برای تاییدصلاحیت/ مستندات در معرض افکار عمومی قرار گیرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ زهرا نژاد بهرام در گفت‌وگویی در واکنش به اظهارات نائب رئیس کمیسیون قضائی مجلس مبنی بر پیشنهاد سه عضو شورای شهر تهران برای پرداخت رشوه و تایید صلاحیت در انتخابات گفت: این مساله را به شدت تکذیب می‌کنم. اگر دوستان فکر می‌کنند، چنین چیزی وجود دارد، مستندات آن را ارائه دهند و در معرض افکار عمومی قرار دهند. تنها یک ادعا کافی نیست. 

او ادامه داد: دوستان باید برای اظهارات خود مستندات ارائه دهند، تا مشخص شود برای چه چیزی پیشنهاد رشوه شده است. ما تایید صلاحیت خود را از خدا و مردم گرفته‌ایم. 

نژادبهرام با تاکید بر اینکه نداشتن مستند برای این اقدام یک اتهام است، گفت: بدون مستندات طرح مساله نیز صحیح نیست و این اتهام باید قابل رسیدگی و پیگیری باشد. با این ادعا اذهان عمومی دچار چالش می‌شود و منطقی نیست که نماینده مجلس که رای خود را از مردم گرفته است با نماینده مردم در پارلمان شهری اینگونه برخورد کند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر