کد خبر: 124656
A

دوره آموزشی «رشد جمعیت و فرزندآوری» ویژه طلاب برگزار شد

فراگیران این دوره آموزشی بیش از یکصد و چهل نفر از مبلغان بومی و طلاب علوم دینی استان فارس است و در قالب ۸ ساعت آموزشی مباحث مختلفی در حوزه اهمیت توجه به رشد جمعیت در جوامع خواهند آموخت.

دوره آموزشی «رشد جمعیت و فرزندآوری» ویژه طلاب برگزار شد

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، ۲۹ دی در جمع خبرنگاران گفت: دوره آموزشی تخصصی رشد جمعیت و فرزندآوری وِیژه مبلغین بومی استان فارس در آستان مقدس حضرت علی بن حمزه(ع) شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: فراگیران این دوره آموزشی بیش از یکصد و چهل نفر از مبلغان بومی و طلاب علوم دینی استان فارس است و در قالب ۸ ساعت آموزشی مباحث مختلفی در حوزه اهمیت توجه به رشد جمعیت در جوامع خواهند آموخت.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف فارس با اشاره به لزوم توجه به فرهنگ فرزندآوری گفت: طلاب علوم دینی و روحانیون به عنوان مبلغان بیش از پیش می‌توانند در ترویج و گسترش مباحث فرهنگی و اجتماعی نقش داشته یاشند و برگزاری دوره‌های متنوع آموزشی نیز می‌تواند به غنای علمی مباحث و اشتراک تجربیات آموزشی تبلیغی مبلغان کمک کند.

وی تأکید کرد: دوره آموزشی رشد جمعیت و فرزندآوری در دو نوبت صبح و بعدازظهر پنج‌شنبه، ۳۰ دی‌ماه در مسجد آستان مقدس علی بن حمزه(ع) شیراز برگزار می‌شود./ ایکنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر