کد خبر: 127571
A

نماینده مجلس: مسیر ازنا به شازند به گذرگاهی آزاد برای قاچاق کالا تبدیل شده، نیروی انتظامی هم هیچ برخوردی نمی کند

نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس با انتقاد از اینکه حدود ۲۰ سال است مسیر ۶۰ کیلومتری ازنا به شازند با وجود شروع عملیات چهاربانده شدن هنوز به نتیجه نرسیده است، گفت: نیروی انتظامی با رها کردن این مسیر آن را تبدیل به گذرگاهی آزاد برای قاچاق کالا کرده است.

نماینده مجلس: مسیر ازنا به شازند به گذرگاهی آزاد برای قاچاق کالا تبدیل شده، نیروی انتظامی هم هیچ برخوردی نمی کند

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین گودرزی در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه، ۸ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) به مردم حوزه انتخابیه خود نیز بابت کشته شدن ۴ تن از هموطنانمان در تصادف زنجیره ای شب گذشته نزدیک شهر ازنا تسلیت گفت.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با یادآوری اینکه سال ها است وزارت راه و شهرسازی به دنبال چهاربانده کردن مسیر ازنا است، افزود: تمام رانندگان ترانزیتی بنادر و سمت تهران از همین مسیر عبور می کنند و نزدیک به ۲۰ سال است چهاربانده کردن ۶۰ کیلومتر بین ازنا و شازند آغاز شده ولی هنوز به نتیجه نرسیده است.

گودرزی تصریح کرد: نیروی انتظامی نیز گویا گذرگاه آزادی برای ماشین های قاچاق قرار داده است و این ماشین ها به صورت کاروان در روز روشن با اسکورت عبور می کنند و نیروی انتظامی هیچ برخوردی با آن ها ندارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: ما هر هفته در این مسیر کشته می دهیم و مسئولین نیز هیچ اقدامی انجام نمی دهند.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر