کد خبر: 136237
A

اجاره خودرو برای دور دور در خیابان‌های پایتخت

رئیس پلیس پایتخت گفت: برخی افراد برای دور دور کردن خودرو اجاره می‌کنند، سطح خودروی افرادی که در برخی خیابان‌ها دور دور می کنند، پایین آمده است.

اجاره خودرو برای دور دور در خیابان‌های پایتخت

به گزارش دیده بان ایران؛ رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه برخی افراد برای دور دور کردن خودرو اجاه می‌کنند، گفت: سطح خودروی افرادی که در برخی خیابان‌ها دور دور می کنند، پایین آمده است.

سردار حسین رحیمی افزود: یک زمانی افراد مرفه و بی درد با خودروهای لوکس اقدام به دور دور در محله‌های مشخصی می‌کردند اما الان مشاهده می‌کنیم سطح خودروها پایین آمده و افراد برای اینکه بتوانند دور دور کنند، خودرو را کرایه می‌کنند.

وی ادامه داد: برخی از خودروهایی که توقیف شده است، بعد از اینکه مدارک شأن را بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم برای یک روز اجاره شده اند تا فرد بتواند در برخی از خیابان‌های تهران دور دور کند.

رحیمی با اشاره به اینکه باید با افرادی که با دور دور کردن باعث نظم و آرامش شهروندان می‌شوند، قاطع‌تر برخورد کرد، گفت: خانواده‌ها و کسبه‌های محله‌هایی که در تهران معروف به دور دور کردن هستند، بارها به پلیس شکایت کردند که چرا با این افراد برخورد نمی‌کنید.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: مردم می‌گویند این افراد خودروهایشان را دست کاری می‌کنند و صدای اگزوز آنها صداهای مهیبی است که باعث می‌شود تا پاسی از شب برای ما مزاحمت ایجاد کنند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: به همین منظور پلیس طرح‌های ویژه برای برخورد با این افراد در دستور کار دارد و از مقام قضائی هم تقاضا می‌کنم تا با این افراد قاطع‌تر برخورد کند.

منبع: شرق

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر