کد خبر: 136856
A

تصفیه خانه هفتم تهران به مدار آبرسانی بازگشت / شهرستان‌های جنوب شرقی استان تهران بدون قطعی و افت فشار آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران از بازگشت تصفیه خانه هفتم تهران به مدار آبرسانی بدون هیچ افت و قطعی آب خبر داد.

تصفیه خانه هفتم تهران به مدار آبرسانی بازگشت / شهرستان‌های جنوب شرقی استان تهران بدون قطعی و افت فشار آب

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران از بازگشت تصفیه خانه هفتم تهران به مدار آبرسانی بدون هیچ افت و قطعی آب خبر داد.

حمیدرضا نامداری با اشاره به عملکرد سریع و به موقع و جهادی در آبفای جنوب شرق استان تهران اظهار داشت: باتوجه به بارندگی‌های اخیر و گل‌آلود شدن آب سد ماملو تیم‌های آبفا برای رفع مشکلات آبرسانی وارد کارشده و مشکلات سریعاً مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: با وجود اینکه همه در وارد مدارکردن تصفیه خانه هفتم تهران در تلاش بودیم اما خودروهای آبرسان در مناطق مختلف شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران که افت فشار گزارش شده بود حاضر شده و ارائه خدمت رسانی انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران در ادامه ابراز کرد: اکنون و با تلاش بی‌وقفه هیچ مشکلی در سطح آبرسانی وجود ندارد و تصفیه خانه هفتم تهران با تمام ظرفیت به مدار آبرسانی بازگشت و اکنون 1 هزار لیتر بر ثانیه برداشت آب در حال انجام است و شهرستان‌های جنوب شرقی استان تهران چون پاکدشت، ورامین، قرچک و پیشوا بدون افت فشار آب هستند.

نامداری در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد رفع افت فشار در جنوب شرقی استان تهران هستیم و دیگر مشکلی در سطح آبرسانی وجود نخواهد داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر