کد خبر: 138681
A
رئیس شورای شهر خبر داد:

چمران: روزهای اول مهر پر ترافیک خواهد بود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: روزهای اول مهر ترافیک سنگینی را شاهد خواهیم بود چون پس از دو سال مدارس بازگشایی خواهد شد و حداقل ترافیک ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

چمران: روزهای اول مهر پر ترافیک خواهد بود

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مهدی چمران در حاشیه صحن شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره انتصابات در شهرداری تهران، اظهارداشت: شورا در انتصابات شهرداری نباید دخالت کند و تنها مشاوره می‌دهد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه باید اجازه دهیم دست شهرداری در انتصابات باز باشد، افزود: شهرداری تمام مدیران را پس از یک سال تغییر نمی دهد بلکه در خصوص انتصابات بررسی و سبک، سنگین شده و نتیجه گیری به مشورت گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه قرار بود اتوبوس های جدید شهریورماه وارد ناوگان شود، گفت: این اقدام در شهریور صورت نگرفت و اعلام شد که اتوبوس‌های جدید، مهرماه وارد ناوگان خواهد شد. من اطلاع دقیقی در این خصوص ندارم.

چمران با بیان اینکه ستاد بازگشایی مدارس جلساتی را با حضور اعضای شورا، آموزش و پرورش و پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار کرده و برنامه ریزی لازم را انجام داده است، گفت: روزهای اول مهر ترافیک سنگینی را شاهد خواهیم بود چون پس از دو سال مدارس بازگشایی خواهد شد و حداقل ترافیک ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به تأثیر تغییر ساعت کاری کارمندان در پیک ترافیک، گفت: این موضوع می تواند در ترافیک اثرگذار باشد اما بر ترافیک فشرده تهران چندان تاثیری نخواهد داشت.

منبع: فارس 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر