کد خبر: 140287
A

درگیری های شدید در شهر زاهدان/ حمله به یک کلانتری و یک بانک/ درگیری ها به کشته و زخمی شدن چندین نفر منجر شد

رسانه ها از وقوع درگیری های شدید شهر زاهدان خبر می دهند. این درگیری که در اطراف کلانتری ۱۶ این شهر و میدان کشاورز گزارش شده برخی رسانه ها مدعی شده اند درگیری ها تا کنون ۲ کشته و چندین زخمی داشته است. ه

درگیری های شدید در شهر  زاهدان/ حمله به یک کلانتری و یک بانک/ درگیری ها به کشته و زخمی شدن چندین نفر منجر شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛رسانه ها از وقوع درگیری های شدید شهر زاهدان خبر می دهند. این درگیری که در اطراف کلانتری ۱۶ این شهر و میدان کشاورز گزارش شده برخی رسانه ها مدعی شده اند درگیری ها تا کنون ۲ کشته و چندین زخمی داشته است. همچنین یک بانک هم در محل درگیری به آتش کشیده شده است. با توجه به  فیلم های متعددی  که از ظهر امروز در فضای مجازی منتشر شده که نشان شدت درگیری ها و تعداد بسیار بیشتری از کشته ها و زخمی ها دارد. پرواز هلی کوپتر ها همچنان در شهر زاهدان و خیابان هایی که محل تجمع در این شهر بوده ادامه دارد. 

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تایید درگیری ها در گزارش خود نوشته« ظهر امروز صدای شدید تیراندازی افراد ناشناس از خیابان رازی در نزدیکی یک مسجد اهل سنت و کلانتری ۱۶ زاهدان شنیده شد.»

بنابر ادعای فارس: «حداقل ۲ تن و زخمی شدن چند ده تن نفر در این تیراندازی کشته شده اند. یک ماشین آتش‌نشانی، یک پایگاه اورژانس و یک بانک توسط اغتشاشگران به آتش کشیده شدند. 

در میدان کشاورز و بازار مشترک و جمعه بازار نیز چند لاستیک و سطل زباله آتش زده شد. یک نانوایی در نزدیکی خیابان جام‌جم زاهدان نیز مورد هجوم اغتشاشگران قرار گرفت.

شورای تامین استان سیستان و بلوچستان از مردم خواسته فعلا به محل‌های تجمع نزدیک نشوند و به شایعات شبکه‌های ضدانقلاب بی‌توجه باشند»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر