کد خبر: 144270
A

ایسپا مدعی شد: نود درصد مردم منتظر شکست آمریکا از ایران هستند

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در روزهای ۷ و ۸ آذر یک نظرسنجی از جامعه شهری و روستایی کشور با تعداد نمونه ۱۰۰۸ نفر به صورت تلفنی انجام داده است.

ایسپا مدعی شد: نود درصد مردم منتظر شکست آمریکا از ایران هستند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در روزهای ۷ و ۸ آذر یک نظرسنجی از جامعه شهری و روستایی کشور با تعداد نمونه ۱۰۰۸ نفر به صورت تلفنی انجام داده است.

پاسخگویان این نظرسنجی که با استفاده از شماره تلفن‌های ثابت و موبایل به صورت تصادفی ساخته شده انتخاب شده اند. نظرسنجی با کنترل مشخصات پاسخگویان شامل سن، جنس و محل سکونت انجام شده است. نرخ پاسخگویی ۵۰ درصد بوده است.

۵۰.۹ درصد پاسخگویان مرد و ۴۹.۱ درصد زن بوده اند، ۳۵.۵ درصد در ر ده سنی ۱۵ تا ۳۰ سال، ۳۷.۴ درصد در رده سنی ۳۱ تا ۴۹ سال و ۲۷.۲ درصد در رده سنی ۵۰ سال و بالاتر بوده‌اند.

براساس نتایج این نظرسنجی ۴۲.۵ درصد پاسخگویان اعلام کرده اند به میزان زیاد و خیلی زیاد علاقمند به تماشای مسابقات فوتبال هستند و ۱۳.۴ درصد تا حدودی علاقه دارند. ۴۴.۱ درصد نیز یا اصلاً علاقه ندارد یا علاقه کمی به تماشای مسابقات فوتبال دارند. ۶۰.۷ درصد پاسخگویان اعلام کرده‌اند مسابقات ایران در جام جهانی فوتبال را دیده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر