کد خبر: 144863
A

واکنش معاون پارلمانی رئیس جمهور به ماجرای بولتن‌های محرمانه ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه: یک نفر براساس حرف و حدیث‌ها چیز‌هایی نوشته و به دست بی بی سی و اینترنشنال افتاده

سید محمد حسینی معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به موضوع انتشار بولتن‌های خاص و محرمانه افزود: یک نفر براساس شنیده‌ها و شایعات و حرف و حدیث‌ها چیز‌هایی نوشته و به دست بی بی سی و اینترنشنال و ... افتاده و آن را به عنوان نکات قطعی می‌پندارند که نظر فلان شخصیت و فردی چنین چیزی است

واکنش معاون پارلمانی رئیس جمهور به ماجرای بولتن‌های محرمانه ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه: یک نفر براساس حرف و حدیث‌ها چیز‌هایی نوشته و به دست بی بی سی و اینترنشنال افتاده

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سید محمد حسینی عصر چهارشنبه در همایش استانی روز دانشجو در دانشگاه بابلسر با گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: دولتی کنونی پاسخگو بوده و نقدونظرها، انتقاد و پیشنهادات را می‌شنود و اشکالات در کار باشد رفع و ابهامات را پاسخ می‌دهد.

وی با اشاره به تأثیرگذاری فضای مجازی و نداشتن سواد رسانه‌ای لازم افزود: برخی مسائل مطرح شده در فضای مجازی پایه و اساسی ندارد.

وی با اشاره به موضوع انتشار بولتن‌های خاص و محرمانه افزود: یک نفر براساس شنیده‌ها و شایعات و حرف و حدیث‌ها چیزهایی نوشته و به دست بی بی سی و اینترنشنال و غیره افتاده و آن را به عنوان نکات قطعی می‌پندارند که نظر فلان شخصیت و فردی چنین چیزی است درحالی که این نوشته‌ها ناشی از شنیده‌ها و شایعات شخصی بوده است و نمی‌تواند مبنای درستی داشته باشد.

حسینی با بیان اینکه در مدت فعالیت دولت کنونی در بیش از ۵۰ دانشگاه حضور یافتم، گفت: در حوادث اخیر مسائل و حرف‌های دانشجویان را شنیدیم و رئیس جمهور نیز بیش از رؤسای گذشته به حرف‌های دانشجویی اعتقاد دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با تاکید بر پرهیز از خام فروشی تولیدات گفت: اگر کالاهایی نظیر سنگ‌های مرمر و غیره را خام فروشی نکنیم درآمدهای هنگفتی برای ما خواهد داشت.

وی با گرامیداشت روز دانشجو با عنوان اینکه برخی‌ها با مغلطه عنوان می‌کنند مقصر رویارویی ایران و آمریکا ایران بود آن را نادرست دانست و افزود: این رویارویی به ۶۹ سال قبل برمی گردد و آمریکایی‌ها می‌خواستند همه چیز در سلطه آنها باشند و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب دانشجویان با تاریخ آشنا شوند تا جای جلاد و شهید عوض نشود.

وی گفت: در حوادث اخیر دشمن تلاش می‌کرد که نسبت به پرچم، سرزمین و ارزش‌های خود بیگانه و دلبسته دیگرانی شویم که به ما ظلم کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به اجرای ۴۲ پروژه بزرگ با سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد دلاری اشاره کرد و گفت: دولت جهت گیری اقتصادی خوبی را درپیش گرفته است و راه اندازی واحدهای تولیدی تعطیل و راکد از جمله سیاست‌ها است.

حسینی نهایی شدن طرح رتبه بندی معلمان را از دیگر دستاوردهای دولت ذکر کرد و گفت: بیش از ۶۰۰ هزار معلم از این طرح بهره مند شدند و ۲۰۰ هزار معلم باقی مانده که کارهایشان در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه از مشکلات مردم بی خبر نیستیم، کاهش بارندگی ۱۰ ساله و خشکسالی را سبب بروز مشکلاتی در کشور دانست و گفت: در حوادث اخیر شاهد افتتاح پروژه آبرسانی در لرستان بودیم و در همدان و جای جای کشور طرح‌ها در دست اقدام است.

وی درباره ضرر وارده به کسب وکارهای اینترنتی گفت: در مدتی شاهد بودیم که اینستاگرام، واتساب و غیره اقدام به تحریک و آموزش نظامی می‌کردند و وقتی فضایی ناامن شود باید آن را بست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تقویت مراکز علم وفناوری و تقویت آن را در استان‌ها لازم دانست و گفت: دستگاه‌ها و نهادها باید از ایده‌های فناورانه حمایت کنند.

شفافیت در دستور کار دولت و مجلس

حسینی به تهیه طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: رئیس مجلس به عنوان اولین نفر این طرح را امضا کرد و به این طرح اعتقاد وجود دارد و شفافیت در دستور کار دولت، مجلس و دستگاه‌های اجرایی قرار دارد و سبب می‌شود تا انضباط بیشتری حاکم باشد.

وی درباره وعده دولت برای تأمین مسکن علت رفتن و استعفای رستم قاسمی را ابتلای به بیماری ذکر کرد و گفت: به جای وی یک جوان باانگیزه جایگزین شد و آقای بذرپاش در دیوان محاسبات نیز عملکرد خوبی داشتند و امیدواریم وعده رئیس جمهور درباره مسکن عملیاتی شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت تلفیقی از جوانان و پیشکسوتان را بهره گرفته است، درپاسخ به منسجم نبودن تیم اقتصادی دولت گفت: دولت از ابتدا اقدام به تشکیل قرارگاه اقتصادی کرده است.

وی افزود: درباره حذف ارز ترجیهی وهدفمند کردن یارانه‌ها با آنکه اختلاف نظرهایی وجود داشت اما پس ازتصویب همه اعضای دولت از آن حمایت کردند و دولت تمام توان را برای بهبود وضعیت معیشتی مردم به کار گرفته است و اقدامات گذشته سبب تورم ۶۰ درصدی و بیکاری روزافزون شده است و تلاش می‌کنیم وضعیت متحول شود.

وی با اظهار اینکه وضع موجود مطلوب نیست و باید از آن عبور کرد، گفت: دولت در همه حوزه‌ها طرح وبرنامه دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر