کد خبر: 145357
A

اشتری: در جنگ ترکیبی اخیر، فراجا سه ماه به طور مستمر در میدان حضور داشته / فتنه اخیر متفاوت با همه اتفاقات گذشته است

فرمانده فراجا ر با بیان اینکه با برنامه‌ریزی و بازنگری در فرآیندها می‌توان بهتر از پیش عمل کرد، گفت: لازم است که با تهیه برآورد اجتماعی و آینده‌پژوهی و با نگاه به نقشه راهبردی آینده یک کار قوی و مناسب در این زمینه انجام شود.

اشتری: در جنگ ترکیبی اخیر، فراجا سه ماه به طور مستمر در میدان حضور داشته / فتنه اخیر متفاوت با همه اتفاقات گذشته است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار حسین اشتری در جشنواره تحلیل پژوهشگران سال ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علوم انتظامی امین گفت:‌ همه ساله طی برگزاری مراسمی از پژوهشگران، محققان و اساتیدی که در این حوزه زحمت می‌کشند، تقدیر می‌شود. الحمدلله طی اقداماتی که از سال ۷۴ تاکنون انجام شده مجموعه فراجا رو به رشد بوده است و ایجاد ساختار جدید فراجا در این حوزه یک ارتقاء محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: فراجا از نظر ساختار و امکانات در وضعیت مناسبی قرار دارد و گام های خوبی در این زمینه برداشته شده اما باید تلاش شود تا اثربخشی و سرعت کار در پیشرفت و پیشبرد ماموریت های فراجا افزایش یابد.

اشتری با اشاره به حوادث اخیر گفت: در جنگ ترکیبی که علیه مردم ما شکل گرفته هرچند همه دستگاه ها در صحنه زحمت می‌کشند اما مجموعه فراجا از روز نخست تاکنون یعنی حدود سه ماه می‌شود که به طور مستمر در میدان و در خط مقدم پیشگیری و برخورد اغتشاشگران و تفکری که حاکم شده بود، حضور داشته است.

فرمانده فراجا ادامه داد: ملت ایران از فتنه‌هایی که از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون ایجاد شده پیروز بیرون آمده البته فتنه اخیر متفاوت با همه اتفاقات گذشته است و از این نظر پلیس باید آمادگی بیشتری نسبت به گذشته در خود ایجاد کند چرا که دشمن در طول ۴۳ سال اخیر هیچ زمانی دست بردار نبوده و همواره سعی کرده تا فتنه‌هایی را علیه ملت ایران ایجاد کند.

وی گفت: تامین امنیت کشور و آرامش مردم، وظیفه پلیس است هر چند همه عزیزان در این خصوص جانانه در کنار مجموعه فراجا بوده و کمک می‌کنند اما مسئولیت اصلی با پلیس است که باید در این زمینه با توجه به شرایط روز و استفاده بهینه از علم و دانش و تجربه، فناوری های نوین و ظرفیت‌های درون و برون سازمانی و برنامه‌ریزی صورت گیرد تا با ایجاد تغییراتی شاهد تحولی در این زمینه باشیم.

اشتری خاطرنشان کرد: به طور حتم با برنامه‌ریزی و بازنگری در فرآیندها می‌توان بهتر از پیش عمل کرد هر چند پلیس مردانه و مثل یک نهاد انقلابی همواره در میدان و صحنه خوش درخشیده و ایستاده است اما باید با تهیه برآورد اجتماعی و آینده پژوهشی و با نگاه به نقشه راهبردی آینده یک کار قوی و مناسب در این زمینه انجام شود.

 

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی ادامه داد: در هر صورت برای رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی هر چند کارهایی در حال انجام است اما باید با توجه به شرایط روز، تهدیدات و برخی ناکارآمدی ها و مشکلاتی که همواره جامعه با آن مواجه است پلیس این آمادگی را داشته باشد که بتواند نقش موثر و مهمی همچون گذشته ایفا کند. این قابلیت خوبی است که تنها با ایجاد برنامه ریزی، انسجام و نقشه دقیق راه ایجاد می شود. الحمدلله با تزریق نیروهای جوان و کارآمد و نخبه به مجموعه فراجا ان شاء الله شاهد ارتقاء روزافزون این مجموعه و همچنین تحول در آن خواهیم بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر