کد خبر: 147416
A

پویش "مرسی که چادری هستی" به راه افتاد

فیلم «مرسی که چادری هستی» در یکی از رسانه‌ها با بیش از 1100 امضا مورد توجه مخاطبان خبر خوب قرار گرفت.

پویش "مرسی که چادری هستی" به راه افتاد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ یکی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ارسال عکس و فیلم از یک اتفاق جالب در مترو، حس خوبش را با سایر مخاطبان به اشتراک گذاشته است. این ویدیو در بخش «خبرخوب» سامانه «فارس من» توانست حمایت بیش از ۱۱۰۰ نفر را کسب کند. خبرگزاری فارس هم طبق تعهدی که به مخاطبان داده، این فیلم را در خروجی خود منتشر می‌کند.

اما بد نیست داستان این اتفاق جالب را از زبان ثبت کننده آن بشنویم. «محدثه» ماجرا را این طور تعریف می‌کند: سوار مترو که شدیم یکی از مسافران غافلگیرمان کرد. با دوستم فاطمه بودم. تازه روی صندلی جا خوش کرده بودیم که یک خانم کم‌حجاب به طرفمان آمد. اول کمی تعجب کردیم ولی بعد دیدم دست مشت کرده‌اش را آورد جلو و با محبت زد به دستم. بعد که مشتش را باز کرد یک شکلات توی دستش بود با یک کاغذ کوچک که رویش نوشته بود؛ «مرسی که چادری هستی». متوجه شدم که قصد دارد این فیلم را در صفحه خودش در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند. از او درخواست کردم که فیلم را برای خودم هم ارسال کند. بعد هم به نظرم رسید چه خوب می‌شود اگر بقیه مردم هم این حس شیرین را تجربه کنند. برای همین، آن را برای «خبرخوب» ارسال کردم.

محدثه می‌گوید: درست است که ماجرا با یک هدیه ظاهرا بی‌ارزش شروع شد، ولی محبتی که پشت آن جمله بود کام من را به قدری شیرین کرد که در لحظه تصمیم گرفتم من هم همین کار زیبا را تکرار بکنم  و با یک قدردانی کوچک دل چند نفر را شاد کنم.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر