کد خبر: 149222
A

نماینده ولی فقیه در فارس: دشمن برای تولید چند فیلم و گزارش غلط و گمراه کننده، پول می‌دهد و در فضای مجازی پخش می‌کند

لطف الله دژکام امام جمعه شیراز: امیدواریم سایه رهبر معظم انقلاب بر سر ما مستدام باشد.رهبر معظم انقلاب در عفوی پدرانه نسبت به بخشش دستگیر شدگان وقایع اخیر اقدام فرمودند این در حالی است که برخی از این افراد در وقایع اخیر واقعاً رفتارهای نازیبایی داشتند اما رهبر معظم انقلاب آنها را بخشیدند

نماینده ولی فقیه در فارس: دشمن برای تولید چند فیلم و گزارش غلط و گمراه کننده، پول می‌دهد و در فضای مجازی پخش می‌کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت الله لطف الله دژکام ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شیراز بیان کرد: با توجه به زلزله مهیبی که در کشورهای ترکیه و سوریه رخداده است و فرهنگ غنی ایرانیان در راستای کمک رسانی به هم نوع امید است مردم خیر استان و کشور نسبت به کمک رسانی به هم نوعان خود اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در عفوی پدرانه نسبت به بخشش دستگیر شدگان وقایع اخیر اقدام فرمودند این در حالی است که برخی از این افراد در وقایع اخیر واقعاً رفتارهای نازیبایی داشتند اما رهبر معظم انقلاب آنها را بخشیدند، که از این جهت از رهبر عظیم الشان انقلاب تشکر می‌کنیم و امیدواریم سایه ایشان بر سر ما مستدام باشد.

امام جمعه شیراز متذکر شد: ۴۴ سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد حرکت بزرگی که امام راحل (ره) آغازگر آن بود و رهبری امام خامنه ای (حفظه الله) ادامه دهنده انقلاب است این در حالی است که طی این سال‌ها اقدامات بزرگی در کشور و استان فارس اتفاق افتاده که بخشی از آن توسط استاندار فارس ارائه شده است.

وی ادامه داد: تمامی مردم باید حضور پرشوری در ٢٢ بهمن امسال داشته باشند تا بار دیگر مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی زده و نشان دهد که همواره حامی و همراه نظام و دولت هستند.

آیت الله دژکام افزود: ۴۴ سال حرکت به سمت پیشرفت بوده و اگر فقط دانشگاه علوم پزشکی شیراز را مقایسه کنید می‌بینید این دانشگاه نسبت به آنچه قبل از انقلاب بوده در بیش از ۳۰ شاخص رشدهای قابل توجه داشته است.

وی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران همچنان می‌خواهد رشد و پیشرفت بیشتری نصیب کشور و مردم شود و از مشکلاتی که وجود دارد نیز عبور کند امید است با همت مسئولین محترم روز به روز شاهد پیشرفت‌های متعدد و رفع مشکلات باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه‌های اعتقادی نماز جمعه این هفته شیراز نیز بیان کرد: دشمن را باید بشناسیم و با او مقابله کنیم. دشمن کارش این است که برای چند فیلم و گزارش غلط و گمراه کننده پول می‌دهد و در فضای مجازی پخش می‌کند.

او افزود: دومین ترفند و هدف دشمنان به گفته قرآن این است که برنامه ریزی کنند و تلاش کنند تا ملت راه مستقیم را گم کنند این در حالی است که راهی که امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب به ما نشان داده؛ راه مستقیمی است که به آن مسیر رفتیم، پیروز شدیم، ادامه دادیم و به موفقیت‌های بزرگی رسیدیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر