کد خبر: 149546
A

دستگیری شش نفر از عوامل تیراندازی در شهرستان دهلران

فرمانده انتظامی ایلام ازدستگیری شش نفر از عوامل تیراندازی در شهرستان دهلران خبر داد

دستگیری شش نفر از عوامل تیراندازی در شهرستان دهلران

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سردار دلاور القاصی مهر صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال شکست اغتشاشگران برای نا امن جلوه دادن شهرها و عدم همراهی مردم با آنان و نا امیدی ناشی از حضور شور انگیز مردم در راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن شامگاه روز گذشته تعدادی افراد ناشناس با در دست داشتن سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سوی مردم و ماموران انتظامی در میدان بسیج شهرستان دهلران کردند.

وی افزود: متاسفانه بر اثر تیراندازی‌های صورت گرفته یکی از کارکنان خدمتگزار پلیس حین انجام وظیفه دچار مجروحیت از ناحیه پهلوی سمت چپ می‌شود.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: با همکاری عوامل درمانی در سطح شهرستان در کوتاه‌ترین زمان مامور وظیفه شناس مودر مداوا قرار می گیر که هم اکنون حال وی رضایت بخش است.

فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد: این افراد علاوه بر تیراندازی و تلاش برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم چند حلقه لاستیک فرسوده را آتش و اقدام به پرتاب مواد آتش زا به سمت میدان مرکز شهر نیز نمودند که خوشبختانه به مردم عادی آسیبی وارد نشد.

وی گفت: ماموران امنیتی و انتظامی پس از وقوع این حادثه و در کوتاه‌ترین زمان موفق شدند تعداد ۶ نفز از متهمان را دستگیر که در تحقیقات پلیس به بزه خود اعتراف کردند.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه متهمان علت و انگیزه خود را تحت تاثیر قرار گرفتن رسانه‌های معاند و ایجاد ترس و دلهره در بین شهروندان عنوان کرده‌اند، اظهار کرد: هم اکنون آرامش کامل در شهرستان دهلران برقرار است.

منبع: مهر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر