کد خبر: 150118
A

اورژانس: وزیر ورزش به ICU بیمارستان شهیدباهنر کرمان منتقل شد / هوشیاری‌اش پایین است اما فعلا نیاز به جراحی ندارد

محمد صابری رئیس اورژانس کرمان گفت: وزیر ورزش و جوانان باید به icu منتقل شود و خونریزی مغزی او جزئی بوده و افزایش پیدا نکرده است اما مقداری هوشیاری‌اش پایین است اما فعلا نیاز به جراحی ندارد.

اورژانس: وزیر ورزش به ICU بیمارستان شهیدباهنر کرمان منتقل شد / هوشیاری‌اش پایین است اما فعلا نیاز به جراحی ندارد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدصابری رئیس اورژانس کرمان گفت: وزیر ورزش و جوانان باید به icu منتقل شود و خونریزی مغزی او جزئی بوده و افزایش پیدا نکرده است اما مقداری هوشیاری‌اش پایین است اما فعلا نیاز به جراحی ندارد.

محمد صابری اظهار کرد: وزیر ورزش به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شده و پس از بررسی ها مشخص شد خوشبختانه نیاز به عمل ندارد.

او ادامه داد: وزیر ورزش باید به icu منتقل شود و خونریزی مغزی او جزئی بوده و افزایش پیدا نکرده است اما مقداری هوشیاریش پایین است اما فعلا نیاز به جراحی ندارد.

رئیس اورژانس کرمان بیان کرد: وضعیت مدیران کل ورزش و جوانان استان های تهران و آذربایجان شرقی خیلی نگران کننده نیست و درحال بررسی برای دریافت اقدامات درمانی هستند.

صابری ادامه داد: حال همه مصدومین مساعد است و برای راحتی حضور خانواده مصدومان در کنار آنها، 11 نفر دیگر از مصدومین حادثه سقوط بالگرد درحال انتقال به کرمان هستند.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر