کد خبر: 150231
A

سردار قریشی: دشمن مبارز تربیت می‌کند تا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام کنند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین نقش بازاریان و اصناف را در جنگ نرم تاثیرگذار توصیف کرد و گفت: این گروه به دلیل مراوداتی که با مردم دارند، در جنگ روانی و جنگ ترکیبی نقش مهمی دارند. دشمن در نیم‌قرن گذشته از این حربه استفاده کرده و امروز در جنگ ترکیبی هم سعی کرد از همه حوزه‌ها به ویژه اقتصاد و تامین معیشت مردم بهره ببرد.

سردار قریشی: دشمن مبارز تربیت می‌کند تا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جانشین سازمان بسیج مستضعفین نقش بازاریان و اصناف را در جنگ نرم تاثیرگذار توصیف کرد و گفت: این گروه به دلیل مراوداتی که با مردم دارند، در جنگ روانی و جنگ ترکیبی نقش مهمی دارند. دشمن در نیم‌قرن گذشته از این حربه استفاده کرده و امروز در جنگ ترکیبی هم سعی کرد از همه حوزه‌ها به ویژه اقتصاد و تامین معیشت مردم بهره ببرد.

قریشی اضافه کرد: دشمن برای پیشبرد اهداف خود محورهای هجوم فرهنگی و جنگ نرم را در نظر گرفته و با تقویت آن، مبارز تربیت می‌کند تا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام کند؛ مشابه اتفاقاتی که در چند ماه گذشته در کشور شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان جنگ ترکیبی را علیه ایران به راه انداختند، خاطرنشان کرد: در ناآرامی‌های اخیر که با حضور صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و سعودی‌ها شکل گرفته بود، این گروه‌ها از تمام ابزارهای جنگ هیبریدی و ترکیبی علیه ایران مانند دیپلماسی فرهنگی، رسانه‌ای و... استفاده کردند اما در این عرصه هم بسیج پیشتاز بود و دیدیم که مردم با این ناآرامی‌ها و اعتراضات همراهی نکردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تاکیدات رهبری بر جهاد تبیین عنوان کرد: اگر جهاد تبیین به درستی در جامعه صورت گیرد، همان تعداد کمی که فریب دشمنان را می‌خوردند هم دیگر در این گرداب غرق نخواهند شد. مردم با وجود مشکلات معیشتی فریب دشمنان را نخوردند و با آگاهی خود در مقابل نقشه‌های آن‌ها ایستادگی کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر