کد خبر: 150309
A

شروع طرح نوروزی از 24 اسفند تا 14 فروردین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از آغاز طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفند ماه خبر داد و گفت که اجرای این طرح تا ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

شروع طرح نوروزی از 24 اسفند تا 14 فروردین

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه برگزاری جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیک نوروز که پیش از ظهر امروز در شهرک آزمایش برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: امروز در این جلسه اقدامات عملکرد دستگاه‌هایی چون اورژانس، راهداری، هلال احمر، امداد خودروها، شرکت‌های بیمه و ... برای ایام نوروز ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مصوبات این جلسه برابر با مصوبات جلسه اخیر شورای عالی ایمنی و هماهنگی ترافیک کشور که با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیران مربوطه برگزار شد، اتخاذ شده است، تصریح کرد: بر این اساس پلیس راهنمایی و رانندگی در طول ۲۹۷ هزار کیلومتر از راه‌های کشور با مشارکت دیگر دستگاه‌های امدادی و خدماتی طرح نوروزی را به اجرا در می‌آورد.

هادیانفر با بیان اینکه رزمایش طرح نوروزی در تاریخ ۲۳ اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: از فردای آن روز یعنی از تاریخ ۲۴ اسفند ماه طرح نوروزی در جاده‌ها و شهرهای سراسر کشور اجرا خواهد شد و تا پایان تعطیلات نوروزی و ۱۴ فروردین ماه اجرای آن ادامه خواهد داشت.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر