کد خبر: 150394
A

وقوع حادثه آتش‌سوزی و انفجار با ۳ مصدوم در نیشابور

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی در نیشابور ۳ مصدوم برجا گذاشت.

وقوع حادثه آتش‌سوزی و انفجار با ۳ مصدوم در نیشابور

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی در نیشابور ۳ مصدوم برجا گذاشت.

 ابوالفضل اسدی اظهار کرد: این حادثه شامگاه یکشنبه بر اثر انفجاری شدید و آتش سوزی در طبقه همکف یک منزل مسکونی دو طبقه در خیابان خاتم النبیین نیشابور رخ داد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور افزود: در این حادثه یک زن و شوهر و فرزند آن‌ها دچار سوختگی و جراحت و به بیمارستان اعزام شدند.

 

وی گفت: شدت انفجار به حدی بود که تمامی شیشه پنجره‌های ساختمان را شکست و به کوچه مجاور پرتاب کرد و شیشه‌های خودروی پارک شده در حیاط منزل و یک خودروی داخل کوچه نیز شکست.

 

اسدی افزود: قبل از حضور آتش نشانان همسایه‌ها با خاموش کننده دستی بخشی از آتش را خاموش کردند و با تلاش مأموران حریق به صورت کامل مهار شد.

 

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور تصریح کرد: کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی علت حادثه و میزان خسارات وارده هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر