کد خبر: 150613
A

روایت دو دانش‌آموز مدرسه تهرانسر از مسمومیت‌شان

انتشار بوی گازی در مدرسه دخترانه در تهرانسر باعث مسمومیت تعدادی از دانش آموزان شد.

روایت دو دانش‌آموز مدرسه تهرانسر از مسمومیت‌شان

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صبح امروز چهارشنبه انتشار بوی گازی در دبیرستان دخترانه سیزه آبان تهرانسر منجر به مسمومیت تعدادی از دانش آموزان شد.

پس از این اتفاق بلافاصله ماشین‌های آمبولانس و آتش نشانی خود را به محل حادثه رساندند و برخی از دانش آموزان مسموم به مراکز درمانی منتقل شدند.

در پی این حادثه نیز تعدادی از اولیای دانش آموزان جلوی مدرسه تجمع کرده و خواستار رسیدگی به موضوع شدند. دو تن از دانش‌آموزان که امروز در این مدرسه دچار مسمومیت شدند در گفت‌وگو با ایسنا به تشریح این حادثه پرداختند.

به گفته یکی از دانش‌آموزان که توسط والدینش به درمانگاه منتقل شد، وسط زنگ اول کلاس بودیم و حدود ساعت ۸/۵ ـ ۹ بود که یکی از دانش آموزان بویی حس و به معلم گفت و بدنبالش چند نفر دیگر هم حالشان بد شد. کسی حرف نمی‌زد چون حالمان بد و گلوی همه درد و معده‌هایمان سنگین بود. معلم پرسید همگی اینطور هستید؟ که بیشتر بچه‌ها گفتند حالشان بد است. به مدیر اطلاع و سپس از کلاس درس بیرون بردنمان و در راه‌پله‌ها نشستیم. به اورژانس زنگ زدند و آنها آمدند و بعد با اندازه‌گیری اکسیژنمان وضعیت را بررسی کردند.

این دانش‌آموز می‌افزاید: این حالت اول از کلاس ما شروع شد اما بعد مدتی حال دانش‌آموزان کلاس‌های دیگر هم بد و از کلاس خارج شدند بعد به خانواده‌ها اطلاع داده شد. برای ما آب آوردند. من و چند نفر دیگر تب و لرز داشتیم که رویمان پتو انداختند. مادرم آمد و رفتم درمانگاه چون گلوم درد داشتم و نمی‌تونستم راه بروم.

از وی در این خصوص که چرا همراه آمبولانس اورژانس به درمانگاه نرفتی سوال می‌کنیم که می‌گوید: اورژانس کسانی که حالشان بد بود را به بیمارستان برد و کسانی که حالشان بهتر بود توسط خانواده‌ها به درمانگاه رفتند.

دانش آموز دیگر این مدرسه نیز با بازگویی روایتی مشابه همین اتفاق در مدرسه (۱۳ آبان) می‌گوید: ما دودی ندیدیم فقط بوی خیلی بدی می‌آمد مثل یک بوی تلخ.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر