کد خبر: 150674
A

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه: زن مورد ضرب و شتم قرار گرفته مردم را به سر دادن شعار‌ تشویق می‌کرد

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: روز گذشته فیلمی چند ثانیه‌ای از درگیری با یک زن در حاشیه مدرسه دخترانه تهرانسر منتشر شد. این زن ۵۴ ساله هیچ فرزندی در مدرسه دخترانه ۱۳ آبان تهرانسر ندارد و در طول چند ساعت حضورش در مقابل مدرسه مکرراً اقدام به تشویق دانش‌آموزان و عابران به سر دادن شعار‌های ساختارشکنانه کرده است.

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه: زن مورد ضرب و شتم قرار گرفته مردم را به سر دادن شعار‌ تشویق می‌کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: روز گذشته فیلمی چند ثانیه‌ای از درگیری با یک زن در حاشیه مدرسه دخترانه تهرانسر منتشر و گفته شد که این زن مادر یکی از دختران دانش‌آموز این مدرسه است، اما بررسی‌های تکمیلی حاکی از چیز دیگری است.

خبرگزاری فارس نوشت: روز گذشته فیلمی چند ثانیه‌ای از درگیری با یک زن در حاشیه مدرسه دخترانه تهرانسر منتشر و گفته شد که این زن مادر یکی از دختران دانش‌آموز این مدرسه بوده که به علت نگرانی از وضعیت دخترش مقابل مدرسه آمده، اما اعتراض برخاسته از دغدغه یک مادر به سلامتی فرزندش، با بازداشت آن هم به شکل خشن پاسخ شده است.

اما بررسی‌های تکمیلی و هویتی نشان می‌دهد این زن ۵۴ ساله هیچ فرزندی در مدرسه دخترانه ۱۳ آبان تهرانسر ندارد و در طول چند ساعت حضورش در مقابل مدرسه مکرراً اقدام به تشویق دانش‌آموزان و عابران به سر دادن شعار‌های ساختارشکنانه کرده است.

البته شیوه نامناسب برخورد با این خانم مورد اعتراض و پیگیری مسئولان قرار گرفته و وزیر کشور و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای برخورد با فرد خاطی دستور‌هایی داده‌اند، اما تیتر اخبار و ویدئو‌های منتشر شده از این ماجرا همچون "برخورد با مادر یکی از دانش‌آموزان مسموم شده مدرسه ۱۳ آبان" واقعیت ندارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر