کد خبر: 151387
A

مترو تهران تا نیمه شب سرویس می‌دهد

طرح شهرداری تهران برای شروع سال نو و ساعت کار مترو اعلام شد.

مترو تهران تا نیمه شب سرویس می‌دهد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ بدالمطهر محمد خانی سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به افتتاح ۹ کیلومتر از خط ۶ مترو در هفته آینده بیان کرد: در اوایل هفته آینده در خط ۶ مترو ۹ کیلومتر را افتتاح می‌کنیم که حدفاصل ایستگاه میدان امام حسین (ع) تا ایستگاه تربیت مدرس است.

وی یادآور شد: این اتفاق باعث می شود که خط ۶ که دو تکه جدا بود یکسره شود. درواقع ۲۷ کیلومتر یکپارچه می‌شود. در این رویداد ما بهره‌برداری از چهار ایستگاه میدان ولیعصر (عج)، میدان هفت تیر، لاله و کارگر  را خواهیم داشت.

به گفته سخنگوی شهرداری تهران؛ همچنین در خط ۷ نیز ایستگاه پروانه به همراه دو کیلومتر افتتاح می شود. به عبارت دیگر در اسفندماه جاری ۱۱ کیلومتر به طول خطوط بهره‌برداری شده مترو تهران اضافه می شود.

وی در ادامه درباره میزان افزایش قیمت بلیت مترو تهران تاکید کرد: افزایش قیمت بلیت مترو به طور متوسط با طرح شناوری که در شورا تصویب شد، ۲۵ درصد است که شامل ۱۰ درصد تخفیف در زمان های غیرپیک و ۱۰ درصد نیز تخفیف برای شارژ بلیت غیرحضوری است به طوری که در برخی ساعات با خرید بلیت مترو تا ۲۰ درصد تخفیف شامل حال مسافران مترو می شود.

محمدخانی درباره افزایش دوربین های نظارتی با همکاری پلیس راهور تهران بزرگ نیز گفت: شهرداری تهران در این زمینه زیرساخت‌های خوبی دارد؛ شبکه فیبر نوری یکتا و شاخصی دارد و این امکان را می دهد که در تعامل با دوستان راهور این کار انجام شود.

وی در پایان یادآور شد: در شب عید با زحمت همکاران مترو تا ۱۲ شب سرویس‌دهی به شهروندان انجام می‌شود. سرفاصله حرکت قطارها در بازه زمانی ده تا دوازده شب هم هر نیم ساعت یک بار است. ضمن اینکه این طرح در تمام خطوط مترو اجرا می‌شود.

منبع: جماران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر