کد خبر: 151405
A
سخنگوی قوه قضاییه:

۱۹۵ میلیارد تومان از اموال «مدیرعامل صرافی کریپتولند» توقیف شده/ بهتر است برگردد و پاسخگوی ۴۵۰۰ شاکی خود باشد

حدود ۱۹۵ میلیارد تومان از اموال متهم توقیف شده است و در مورد اموال دیگر این فرد نیز اقدامات لازم در حال انجام و موضوع در حال بررسی است.

۱۹۵ میلیارد تومان از اموال «مدیرعامل صرافی کریپتولند» توقیف شده/ بهتر است برگردد و پاسخگوی ۴۵۰۰ شاکی خود باشد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه صبح امروز در بیست و سومین نشست خبری خود پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده کریپتولند و اخباری مبنی بر متواری شدن سینا استوری مدیرعامل صرافی کریپتولند گفت: این فرد اگر گوش شنوا دارد و اکنون ممکن است صدای مرا بشنوند، اعلام می‌کنم باید بر اساس قرار وثیقه قانونی که برای او صادر شده است، خود را به دستگاه قضایی معرفی کند.

ستایشی افزود: برای این فرد قرار قانونی به میزان و ارزش مالی ۱۲۶ میلیارد تومان صادر و مطابق مقررات آزاد شد که در ادامه مرجع قضایی وی را احضار کرد که از انجام این کار سر باز زده و به مرجع قضایی مراجعه نکرده است.

وی با بیان اینکه عدم مراجعه این فرد به معنای متواری شدن وی نیست، گفت: اینکه بگوییم این فرد متواری شده است، صحیح نیست زیرا باید ابعاد قضیه این فرد مشخص و سپس برای وی عناوین صادر شود، اتهام این فرد اخلال در نظام اقتصادی از طریق خرید و فروش رمز ارز به صورت غیرقانونی است.

وی افزود: حدود ۱۹۵ میلیارد تومان از اموال متهم توقیف شده است و در مورد اموال دیگر این فرد نیز اقدامات لازم در حال انجام و موضوع در حال بررسی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر