کد خبر: 152005
A

دخترانی که یک زن محجبه و همراهانش را کتک زده بودند، بازداشت شدند

دادستانی قم اعلام کرد که در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم و هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند.

دخترانی که یک زن محجبه و همراهانش را کتک زده بودند، بازداشت شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دادستانی قم اعلام کرد که در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم و هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند.

دادستانی قم اعلام کرد: در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم و هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند.

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قم اعلام کرد: ۱۹ اسفندماه سال گذشته تعدادی از خانم‌های بدپوشش با خانم محجبه‌ای که همراه دو دختر خود در بوستان حضور داشته درگیر شده و در پی آن، خانم محجبه و دو دختر همراه ایشان مورد اهانت و ضرب و شتم قرار می گیرند.

به محض وصول شکایت به دادستانی، اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمان انجام و تعدادی از متهمان پس از شناسایی با دستور قضایی بازداشت شدند، تحقیقات جهت شناسایی و مجازات تمامی متهمان تا حصول نتیجه قطعی ادامه خواهد داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر