کد خبر: 152892
A
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان:

باید با حرام شرعی کشف حجاب در فضای مجازی برخورد شود/فتنه سال گذشته با شعار برای آزادی زن، همان شعار انقلاب صنعتی است که باعث نکبت شد

فتنه با شعار برای آزادی زن شروع شد همان شعاری که در انقلاب صنعتی اروپا از آن استفاده شد که امروز به واسطه آزادی که مد نظر آنها بود نکبتی جامعه اروپا را فراگرفته

باید با حرام شرعی کشف حجاب در فضای مجازی برخورد شود/فتنه سال گذشته با شعار برای آزادی زن، همان شعار انقلاب صنعتی است که باعث نکبت شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام محسن مظاهری، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، شب گذشته در محفل هیئت فدائیان حسین(ع) اصفهان گفت: ثمره ماه مبارک رمضان تقوا و پرهیز از گناهان است و روزه گرفتن در این ماه ، ماه تمرین کردن برای گناه نکردن در طول سال می باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان به اجرای احکام الهی اشاره کرد و افزود: احکام خداوند نباید در فضای عمومی نقض شود اگر کسی در خلوت خود وفضای شخصی احکام خدارا اجرا نکرد به خود زیان رسانده و کسی هم کاری به او ندارد و تجسس هم نخواهد کرد، ولی اگر در فضای عمومی کسی منکری را انجام دهد مردم با تذکر جلوی منکر او را خواهند گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد : وظیفه آحاد مردم نهی کردن و تذکر دادن به کسی است که منکری را در جامعه انجام می دهد و وظیفه حاکمیت برخورد با منکر است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام مظاهری با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه، اظهار کرد: حجاب دستور وحکم الهی است ودر پی آن سفارش اهلبیت معصومین(ع) است و بدانیم که یکی از حرام های شرعی کشف حجاب است که با این حرام شرعی در فضای مجازی برخورد می شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان خاطرنشان کرد: نقش آحاد مردم در جامعه دعوت به معروفات و نهی از منکرات است این یک وظیفه شرعی برای همه مردم است که اگر این مهم در جامعه ترک شود جامعه گرفتار بلا خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: همه افراد جامعه حق دعوت به خیر و امربه معروفات ونهی از منکرات را دارند و این صراحت قانون است که می گوید همه باید این مهم را انجام دهند و بدانید که مدل دعوت به خیر باید مومنانه باشد و اگر کسی در برابر دعوت مومنانه به خیر توهین کند طبق قانون آن شخص مجرم است.

حجت السلام مظاهری با بیان اینکه بی تفاوتی در جامعه امری مخرب است، تصریح کرد: نباید به مسائل جامعه بی تفاوت باشیم و بگوییم به ما چه، که این بی تفاوتی جامعه را به تباهی خواهد کشاند جامعه تا زمانی که در آن انذار و تذکر باشد جامعه به خیر و رشد و کمال پیش خواهد رفت و اگر مردم نسبت به جامعه بی تفاوت باشند آن جامعه رو به افول خواهد رفت.

وی در ادامه عنوان کرد: منکر پازلی است اگر یک منکری در جامعه صورت گرفت و نسبت به آن بی تفاوت بودیم با گذشت زمان منکرات دیگری هم در جامعه پدیدار خواهد شد و کم کم تمام جامعه را فرا خواهد گرفت، نباید بی تفاوت باشیم و منکر در جامعه برایمان ساده انگاری شود.

حجت الاسلام مظاهری به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: جامعه ای که امر به معروف و نهی از منکر در آن ترک شود به فرموده امیرالمومنین علی(ع) آن جامعه رو به سقوط و دم پرتگاهی قرارمی گیرد که در حال نابودی است.

وی در ادامه اظهار کرد: وظیفه ما در جامعه در قبال منکر تذکر دادن است و این تذکرات به فرموده مقام معظم رهبری اثرگذار است و باید این تذکرات توسط افراد تکرار شود.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اتفاقات سال گذشته و اعتراض های مردم خاطرنشان کرد: در سال گذشته فتنه ای رقم خورد که این فتنه با فتنه های گذشته متفاوت بود همه جریان های ضد نظام اسلامی به میدان آمدند و این‌بار زن ها را دستاویز خود در جریان فتنه کردند که در تاریخ نظام اسلامی بی سابقه بود.

وی ادامه داد: فتنه با شعار برای آزادی زن شروع شد همان شعاری که در انقلاب صنعتی اروپا از آن استفاده شد که امروز به واسطه آزادی که مد نظر آنها بود نکبتی جامعه اروپا را فراگرفته که خود همان ها به این امر معترفند.

حجت الاسلام مظاهری به اهداف فتنه سال گذشته اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف فتنه سال گذشته بهم زدن ثبات اقتصادی کشور بود و هدف دیگر آن از بین بردن حیا و عفت عمومی در جامعه برای سقوط نظام اسلامی بود که بانوان ایران زمین با بصیرت فاطمی که داشتند نقشه فتنه گران را نقش بر آب کردند.

بنابر گزارش دیده بان ایران، این مدرس حوزه علمیع اصفهان در ادامه تصریح کرد: عده ای قلیل هنجار شکن که تحت تاثیر خورا ک های فضای مجازی غرب و دشمنان نظام قرار گرفته اند نمی توانند جامعه اسلامی را به فساد بکشانند چرا که مردم ما و بانوان ما اهل بصیرتند وبی تفاوت نسبت به جامعه خود نیستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت:حجاب یادگار مادرمان حضرت فاطمه زهرا(س) که مردم ایران اسلامی بخصوص بانوان مؤمنه و متدین این یادگار را حفظ کرده و خواهند کرد.

حجت الاسلام مظاهری در ادامه اظهار کرد: نباید بی تفاوت باشیم و اگر همه تذکر بدهیم مطمئن باشید که این تذکرات اثر گذار خواهد بود وچه بسا که این تذکرات افراد را به خود بیاورد و متنبه سازد و راه و رسم درست را دریابد، اگر برای خطای دیگران بی تفاوت بودیم بلا برای جامعه نازل می شود واگر بی تفاوت نبودیم برای جامعه رحمت و برکت به ارمغان خواهیم آورد.

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر اصفهان به توقع شهدا از مردم اشاره و بیان داشت: شهدای عزیز از جامعه توقع دارند و در روز قیامت در باره اجرای حکم الهی حساب کشی خواهند کرد پس نگذاریم که مدیون خون شهدا شویم ودر جهت اجرای حکم الهی قدم برداریم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر