کد خبر: 153044
A

وزارت علوم: یکسان‌سازی پوشش بانوان در کارگره امور زنان و خانواده تصویب شده اما جنبه مشورتی دارد

سخنگوی وزارت علوم درباره مصوبات کارگره امور زنان و خانواده وزارت علوم مانند یکسان سازی پوشش همکاران خانم دراین وزارتخانه توضیح داد.

وزارت علوم: یکسان‌سازی پوشش بانوان در کارگره امور زنان و خانواده تصویب شده اما جنبه مشورتی دارد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ علی شمسی پور با اشاره به مصوبات کارگره امور زنان و خانواده وزارت علوم مانند یکسان سازی پوشش همکاران خانم دراین وزارتخانه گفت: در وزارت علوم، کارگروه ها و کمیسیون های زیادی تشکیل شده است که برخی از این کمیسیون و کارگروه ها رسمی بوده و برخی جایگاه مشورتی داشته و غیر رسمی هستند.

وی ادامه داد: کارگروه امور زنان و خانواده وزارت علوم، کارگروهی غیر رسمی بوده و جایگاه مشورتی دارد و مصوبات جلسات آن نیز پیشنهادی است.

سخنگوی وزارت علوم یادآور شد: بنابراین مواردی مانند پوشش همکاران خانم وزارت علوم و یکسان سازی پوشش آنان که به عنوان نتایج جلسات کارگروه مذکور عنوان شده بود، مشورتی است و وزارت علوم مصوبه ای دراین خصوص نداشته و از نظر وزارت علوم وضعیت حجاب و عفاف و پوشش در وزارت علوم مناسب است.

شمسی پور دوباره تاکید کرد: بنابراین نتایج جلسات کاگروه زنان و خانواده در جایگاه موارد مشورتی به وزارت علوم ارائه شده، ولی در دستور کار وزارت علوم قرارندارد.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر