کد خبر: 153715
A

تاکسی‌های اینترنتی در انتظار تغییر تعرفه

سخنگوی شورای رقابت توضیحاتی را درمورد بررسی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی در کارگروهی در شورای رقابت ارائه کرد و گفت: شورای رقابت نرخ‌گذاری نمی‌کند، بلکه فقط دستورالعمل تهیه می کند که مبنای محاسبه قیمت‌گذاری باشد و باید به سازمان حمایت و نهادهای دیگری که تعرفه تاکسی‌ها را مشخص می‌کنند، ابلاغ کند.

تاکسی‌های اینترنتی در انتظار تغییر تعرفه

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ اسماعیل شجاعی سخنگوی شورای رقابت با تاکید بر اینکه شورای رقابت هنوز به صورت جدی وارد بحث تعرفه تاکسی‌های اینترنتی نشده است، اظهار کرد: کارگروه درحال مطالعه این موضوع است. تا کنون شورای رقابت نه شکایتی از مردم بابت نرخ کرایه‌ها دریافت کرده است و نه از راننده‌ها بابت کمیسیون‌ها.

وی ادامه داد: ممکن است تاکسی‌های اینترنتی به دلیل شرایط تورمی کرایه‌های خود را تغییر داده باشند. اما تا کنون درمورد این شکایتی دریافت نشده است. برای بررسی این مورد باید منتظر نتیجه بررسی کارگروه بود. اگر مردم یا راننده‌ها شکایتی دارند، می‌توانند به مراجعه به سایت شورای رقابت شکایت خود را ثبت کنند.

سخنگوی شورای رقابت با بیان اینکه ممکن است بررسی کارگروه درمورد تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان‌بر باشد، گفت: البته اگر شکایتی دریافت شود ممکن است درمورد آن سریع‌تر اقدام شود. به طور کلی شورای رقابت نرخ‌گذاری نمی‌کند، بلکه فقط دستورالعمل تهیه می کند که مبنای محاسبه قیمت‌گذاری باشد و باید به سازمان حمایت و نهادهای دیگری که تعرفه تاکسی‌ها را مشخص می‌کنند، ابلاغ کند.

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر