کد خبر: 154087
A
دادستان زرند:

یک تالار عروسی به دلیل بی‌توجهی به شئونات اسلامی پلمب شد

دادستان عمومی و انقلاب زرند کرمان از پلمب یکی از تالار‌های این شهرستان به دلیل بی‌توجهی به شئونات اسلامی خبر داد. وی افزود: در پی انتشار کلیپی با محتوای اعمال منافی عفت در فضای مجازی که در محل یکی از تالار‌های شهرستان زرند تهیه شده بود، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و مورد رسیدگی قرار گرفت.

یک تالار عروسی به دلیل بی‌توجهی به شئونات اسلامی پلمب شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رضا یعقوبی دادستان عمومی و انقلاب زرند کرمان از پلمب یکی از تالارهای این شهرستان به دلیل بی‌توجهی به شئونات اسلامی خبر داد.

رضا یعقوبی افزود: در پی انتشار کلیپی با محتوای اعمال منافی عفت در فضای مجازی که در محل یکی از تالارهای شهرستان زرند تهیه شده بود، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پس از تحقیقات اولیه و احراز انتساب بزه، محل مذکور با دستور بازپرس پرونده تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند بیان کرد: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق افرادی که از قبل این محل را برای برگزاری مراسم خود انتخاب کرده‌اند، موضوع پلمب از قبل به اطلاع متصدی تالار مذکور رسیده بود.

وی ضمن هشدار به مرتکبان این اعمال، به مردم اطمینان داد که با هرگونه تظاهر به فعل حرام در انظار، اماکن عمومی و معابر با قاطعیت برخورد و مراکز ترویج‌دهنده فساد و فحشا پلمب خواهند شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر