کد خبر: 154174
A
ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

فروشگاهی در قزوین که برای کشف حجاب تخفیف می داد، پلمب وفروشنده آن بازداشت شد

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: یک واحد صنفی در قزوین که برای بی حجاب ها و بدحجاب ها تخفیف ۱۵ درصدی تعیین کرده بود، پلمب شد.

 فروشگاهی در قزوین که برای کشف حجاب تخفیف می داد، پلمب وفروشنده آن بازداشت شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: یک واحد صنفی واقع در یکی از مجتمع‌های تجاری قزوین طی روز‌های اخیر با درج استوری و با ارائه تخفیف ۱۵ درصدی، مشتریان را به حضور در محل بدون حجاب شرعی تحریک می‌کرد. به دنبال این اقدام هنجارشکنانه، با حضور حکمیان بازپرس ویژه عفاف و حجاب دادسرای مرکز استان قزوین در این مرکز تجاری، نسبت به بازداشت فروشنده و پلمب مغازه اقدام شد.

در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب و برخورد با کشف حجاب در معابر و اماکن و خودروها، در روزهای اخیر شاهد صدور تذکر و اخطار پلمب به واحدهای صنفی، رستوران‌ها و باغ تالارهایی هستیم که در آن جرم کشف حجاب صورت گرفته است.

یک واحد صنفی واقع در یکی از مجتمع های تجاری قزوین طی روزهای اخیر با درج استوری و با ارائه تخفیف ۱۵ درصدی، مشتریان را به حضور در محل بدون حجاب شرعی تحریک می کرد.

به دنبال این اقدام هنجارشکنانه، با حضور حکمیان بازپرس ویژه عفاف و حجاب دادسرای مرکز استان قزوین در این مرکز تجاری، نسبت به بازداشت فروشنده و پلمب مغازه اقدام شد.

حکمیان در این رابطه اظهار کرد: دادستانی قزوین در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی قاطعانه و با رویکرد بازدارندگی وارد میدان خواهد شد و بدون اغماض با متجاوزین به حقوق اجتماعی برخورد متناسب با اشد مجازات انجام خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر