کد خبر: 154508
A

هلاکت مرد مسلح پس از۳جنایت در اهواز

مرد شروری که به اتهام قتل 2نفر تحت تعقیب قرار داشت در درگیری با پلیس، یکی از مأموران را در کیانپارس اهواز به شهادت رساند، اما در نهایت با شلیک گلوله از پا درآمد.

هلاکت مرد مسلح پس از۳جنایت در اهواز

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صبح دیروز به مأموران پلیس اهواز خبر رسید که مرد مسلحی که با 2نفر از اقوامش دچار اختلاف شده بود، با شلیک گلوله آنها را به قتل رسانده و گریخته است. در بررسی‌های اولیه معلوم شد که قاتل فراری به منطقه کیانپارس گریخته و در خانه ای‌ مخفی شده است. با به‌دست آمدن این اطلاعات تیم‌های ویژه‌ای از پلیس، این محل را به محاصره خود درآورده و تلاش کردند تا بدون درگیری، قاتل فراری را دستگیر کنند. مرد مسلح که پی برده بود در محاصره است، برای فرار به پشت بام این خانه رفت و برای باز کردن راه فرارش شروع به تیراندازی کرد. در این شرایط بود که مأموران واحد نوپو نیز خود را به محل حادثه رساندند و مجبور شدند دست به سلاح ببرند و درگیری مسلحانه بین پلیس و قاتل تحت تعقیب آغاز شد.

در این درگیری 2نفر از مأموران، هدف گلوله قرار گرفتند که یکی از آنها به نام ستوان‌سوم سعید ربیعی‌نژاد به شهادت رسید و مأمور دیگر مجروح شد. درحالی‌که درگیری مسلحانه همچنان ادامه داشت، مأموران، متهم را که حاضر نبود تحت هیچ شرایطی خودش را تسلیم کند، هدف گرفتند و او بر اثر اصابت گلوله از پا درآمد. صدای شلیک گلوله و درگیری مسلحانه در منطقه کیانپارس سبب شد تا شایعه وقوع گروگان‌گیری در این منطقه منتشر شود. شایعه‌ای که توسط مسئولان استانی تکذیب شد. صادق جعفری چگنی، دادستان عمومی و انقلاب اهواز با رد شایعه گروگان‌گیری در منطقه کیانپارس، گفت: این عملیات مربوط به دستگیری متهم به قتل بود که در درگیری با مأموران پلیس کشته شد. او در ادامه گفت:‌ متهم صبح شنبه، پس از قتل 2نفر از بستگان خود به خانه‌ای در منطقه کیانپارس وارد شد و در درگیری با پلیس، یکی از مأموران را به شهادت رساند. در همین حال یکی از ساکنان کیانپارس در گفت‌وگو با همشهری گفت: حدود ساعت 11 بود که با شنیدن صدای تیراندازی متوجه ماجرا شدیم. مردی که از اهالی محل نبود، با ورود به یک خانه ویلایی دو طبقه، در آنجا مخفی شده بود و به سمت ماموران تیراندازی می‌کرد. این شاهد عینی ادامه می‌دهد: در‌ چشم بر‌هم‌زدنی، کوچه پر شد از ماموران پلیس و نیروهای ویژه. خانه‌ای که مرد مسلح در آنجا مخفی شده بود، از مدت‌ها قبل خالی بود و انگار صاحبش آن را گذاشته بود برای فروش. معلوم نبود که مرد مسلح چطور وارد این خانه شده و در آنجا مخفی شده بود. اما تیراندازی میان او و ماموران پلیس بیشتر از 3ساعت ادامه داشت تا اینکه با کشته شدن آن مرد، ماجرا خاتمه یافت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر