کد خبر: 177642
A

ادارات و مراکز دولتی خراسان شمالی به خاطر سرما در روز شنبه تعطیل شد

عبدالصمد صفرنژاد معاون توسعه منابع و مدیریت استاندار خراسان شمالی گفت: ادارات و مراکز آموزشی خراسان شمالی روز شنبه به دلیل برودت هوا تعطیل است.

ادارات و مراکز دولتی خراسان شمالی به خاطر سرما در روز شنبه تعطیل شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عبدالصمد صفرنژاد اظهار کرد: نظر به هشدارهای اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی مبنی بر در پیش بودن افزایش بارش‌ها و برودت هوا و بنا بر درخواست شرکت گاز خراسان شمالی در خصوص احتمال افت فشار گاز در استان به دلیل واقع شدن بخش زیادی از مناطق استان در انتهای خط انتقال گاز و نگرانی از بروز مشکل برای مردم عزیز استان و همچنین تصمیم ستاد بحران و کارگروه مدیریت انرژی استان، با هدف مدیریت مصرف گاز، تمام ادارات و سازمان‌های دولتی استان در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه تعطیل می‌باشند.

معاون مدیریت توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی افزود: همچنین مدارس و مراکز آموزشی و آموزش عالی نیز به صورت غیر حضوری در بستر مجازی و غیر حضوری فعالیت خواهند داشت.

وی ادامه داد: برابر تأکیدات گذشته کلیه دستگاه‌ها موظف هستند وسایل گرمایشی خود را خاموش کنند و بازرسی شرکت گاز نظارت‌های لازم بر حسن انجام این مصوبه را خواهند داشت.

صفرنژاد افزود: لازم است تاکید شود تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و ادارات، صرفاً برای تأمین رفاه عموم مردم و عدم بروز مشکل در مصارف خانگی اتخاذ شده است، لذا از همه هم استانی‌های عزیز نیز تقاضا داریم در مصرف گاز صرفه‌جویی لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مراکز امدادی، عملیاتی، دستگاه‌های خدمات‌رسانی و حوزه‌های بهداشتی و درمانی از اجرای این طرح مستثنی هستند و همچنان به ارائه خدمات ادامه می‌دهند.

معاون استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: شروع فعالیت بانک‌ها از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۳ خواهد بود.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر