کد خبر: 183189
A

واژگونی اتوبوس تور گردشگری در محور مرودشت – سعادتشهر؛ ۵ نفر فوت و ۲۴ تن هم مصدوم شدند / پلیس: علت واژگونی خستگی و خواب آلودگی راننده بوده

رئیس پلیس راه کشورگفت: در این سانحه پنج نفر جان باختند و ۲۴ نفر هم مصدوم شدند. وی افزود: علت واژگونی اتوبوس در جاده اصفهان - شیراز خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است. همچنین سرنشینان از کمربند ایمنی استفاده نکرده بودند. ۴۴ درصد تصادفات به علت توجه نکردن به جلو بوده است.

واژگونی اتوبوس تور گردشگری در محور مرودشت – سعادتشهر؛ ۵ نفر فوت و ۲۴ تن هم مصدوم شدند / پلیس: علت واژگونی خستگی و خواب آلودگی راننده بوده

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: در حادثه واژگونی اتوبوس در محور مرودشت – سعادت شهر تاکنون چهار نفر کشته و ۱۴ نفر مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اورژانس فارس، محمد جواد مرادیان افزود: وقوع این حادثه ساعت پنج و ۵۴ دقیقه صبح امروز به اورژنس اعلام شد به دنبال آن ۶ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه تاکنون چهار نفر از سرنشینان این اتوبوس که از بوشهر به سمت اصفهان در حرکت بوده در دم جان باخته و ۱۴ نفر مصدوم شدند و سه نفر نیز که در میان اتوبوس محبوس شده‌اند توسط نیروهای هلال احمر در حال رهاسازی هستند.

او اظهار کرد: ۱۴ مصدوم این حادثه به وسیله ۶ دستگاه آمبولانس به بیمارستان سعادتشهر منتقل شدند.

افزایش تعداد فوتی ها و مجروحان

رئیس پلیس راه کشورگفت: در این سانحه پنج نفر جان باختند و ۲۴ نفر هم مصدوم شدند.

وی افزود:  علت واژگونی اتوبوس در جاده اصفهان - شیراز خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است. همچنین سرنشینان از کمربند ایمنی استفاده نکرده بودند. ۴۴ درصد تصادفات به علت توجه نکردن به جلو بوده است.

توضیحات مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس: اتوبوس تور گردشگری بود

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز اتوبوس تور گردشگری تهران به مقصد جنوب در حال برگشت از بوشهر به تهران در محور جدید مرودشت - سعادتشهر - قوام آباد واژگون شد.

او با بیان اینکه در این حادثه ۵ نفر قبل از رسیدن نیروهای اورژانس و در دم جان باخته اند و ۲۴ نفر مصدوم شدند، ادامه داد: ۲۱ نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان پاسارگاد و ۳ نفر به بیمارستان مرودشت  انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۷ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس افزود: سرنشینان اتوبوس ۲۹ نفر بوده اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر