کد خبر: 183521
A

۶.۵ میلیون نفر سفر نوروزی رفتند

سردار سرتیپ پاسدار سید کمال هادیان فر معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی: در سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۶میلیون و ۳۰۰هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی جابجا شدند و برای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳ افزایش ۳تا ۵ درصدی سفر‌ها و جابجایی حدود ۱۷میلیون مسافر پیش بینی شده است.

۶.۵ میلیون نفر سفر نوروزی رفتند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار سرتیپ پاسدار سید کمال هادیان فر معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بخش‌های مختلف پایانه مسافربری جنوب تهران شامل غرف شرکت‌های حمل و نقل و تعاونی ها، سالن انتظار، سکو‌ها و ناوگان اتوبوسی، با کارکنان، مسافران و رانندگان ناوگان عمومی جاده‌ای گفتگو کرد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت آماری سفر‌های نوروز 1403 اظهار کرد: در سفر‌های نوروزی 1402 بالغ بر 16 میلیون و 300 هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی جابجا شدند و برای سفر‌های نوروزی 1403 افزایش 3 تا 5 درصدی سفر‌ها و جابجایی حدود 17 میلیون مسافر پیش بینی شده است.

وی افزود: تا پایان روز ششم فروردین ماه 6 میلیون و 500 هزار مسافر از ناوگان حمل و نقل عمومی از شقوق چهارگانه حمل و نقل برون شهری استفاده کرده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر