کد خبر: 19916
A

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی: برای نحوه پرداخت حقوق و بیمه بیکاری کارگران معدن در مدت تعطیلی، شنبه تصمیم گیری می شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در آزادشهر از تعطیلی 6ماهه معدن زغال سنگ زمستان یورت خبر داد.

وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی: برای نحوه پرداخت حقوق و بیمه بیکاری کارگران معدن در مدت تعطیلی، شنبه تصمیم گیری می شود

به  گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی ربیعی امروز در حاشیه جلسه شورای تأمین استان که در فرمانداری آزادشهر برگزار شد  گفت : قرار است معدن مذکور 6 ماه تعطیل شود  و در جلسه ای که ساعت 8 صبح شنبه آینده در دفتر وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شود در مورد نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارگران از طریق کارفرما و بیمه بیکاری تصمیم گیری می شود.

ربیعی گفت: برای پیشبرد سریعتر امور مربوط به مشکلات کارگران معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر سه کمیته شامل کمیته فنی جهت علت یابی و بررسی عوامل بروز حادثه معدن، کمیته انسانی برای  پیگیری مسائل حقوقی و بیمه ای کارگران و کمیته نوسازی برای مرمت و بازسازی کارگاههای تولیدی تشکیل می شود.

 ربیعی صبح  امروز هم چنین در عیادت از مصدومان حادثه معدن گفت: باخبر شدیم تعدادی از کارگرانی که در این مجموعه مشغول به کار بودند به صورت پیمانکاری فعالیت داشتند و این گروه نگران حق بیمه هایشان هستند.

ربیعی گفت: به کارگران اطمینان می دهیم که در خصوص بیمه و دست مزدشان نگرانی نداشته باشند و در جلسه ای که با کار فرمایان گذاشته شده  پیگیر حقوق کامل آنها از طریق نظام بیمه بیکاری و یا حمایت خود کار فرما خواهیم بود./صداوسیما

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر