کد خبر: 24504
A
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:

اغلب رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تثبیت می‌شود

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: در نتیجه تصمیم امروز کمیسیون آموزش، اکثریت واحدهای دانشگاه آزاد در استان‌های مختلف کشور می‌توانند کد رشته محل‌های کارشناسی ارشد خود را تثبیت کنند.

اغلب رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تثبیت می‌شود

دیده بان ایران: سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، با اشاره به بررسی اختلاف نظر میان دانشگاه آزاد و وزارت علوم در جلسه امروز این کمیسیون با حضور وزیر علوم و معاونان و نیز مسئولان دانشگاه آزاد گفت: در پایان جلسه جمع‌بندی خوبی صورت گرفت و مشکل بسیاری از واحدهای دانشگاه آزاد در استان‌ها حل شد.

وی در توضیح خاطرنشان کرد: در جمع‌بندی تصمیم بر این شد آن دسته از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که اکنون کرسی دکترا دارند، مقطع ارشد‌شان در آن رشته حذف نمی‌شود، به علاوه آن دسته از واحدها که پیشتر کرسی کارشناسی ارشد در رشته‌ای داشته‌اند نیز از این به بعد کرسی ارشد در آن رشته خواهند داشت.

میرزاده گفت: همچنین مقرر شد شعبه‌هایی که دست کم 3 استادیار تمام وقت و یا 2 استادیار تمام وقت و 2 استادیار نیمه‌وقت دارند نیز کرسی‌های مقطع ارشد خود را تثبیت کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در نتیجه این تصمیم امروز کمیسیون اکثریت واحدهای دانشگاه آزاد در استان‌های مختلف کشور می‌توانند کد رشته محل‌های کارشناسی ارشد خود را تثبیت کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر