کد خبر: 26636
A

مرعشی: حامی دولت هستیم/ مدتهاست از تنگ‌نظری‌ها رنج می‌بریم

یکی از کاندیداهای شهرداری تهران گفت: شهرداری که برآمده از رای شماست باید جبهه‌ای به مسایل تهران نگاه کند و نباید برخورد حزبی داشته باشد.

مرعشی: حامی دولت هستیم/ مدتهاست از تنگ‌نظری‌ها رنج می‌بریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حسین مرعشی در جلسه اعلام برنامه‌های کاندیداهای شهرداری تهران ضمن تشکر از اصلاح‌طلبان به دلیل لطفی که به او داشتند، گفت: ترجیح دادم آنچه خودم از تهران می‌فهمیدم را بنویسم و بعد از جلسه کارشناسی برنامه جامعی بنویسم.

وی با اشاره به اینکه تهران شهری زنده است و نقش مردم در آن نهادینه شده است، گفت: ممکن است برخی فکر کنند بعد از حوادث ۸۸ شرایط دیگر برای اداره ایران مناسب نخواهد شد اما با حضور یکپارچه مردم همه چیز تغییر کرد. حضور روحانی٬ فراکسیون امید و لیست امید در شورا موضوعی است که باید به آن بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: رهبری فرصت را به کسانی که بر طبل حکومت اسلامی به جای جمهوری اسلامی می زنند، نخواهد داد.

او ادامه داد: ما حامی دولت هستیم اما دولت ائتلافی است و ۱۰۰ درصد اصلاح‌طلب نیست. شما بدنه خالص اصلاحات هستید و شهرداری که برآمده از رای شماست باید جبهه‌ای به مسایل تهران نگاه کند و نباید برخورد حزبی داشته باشد.

مرعشی درباره ویژگی‌های شهردار آینده افزود: شهردار منتخب اصلاح‌طلبان باید منتخب همه مردم باشد، کشور ما مدتها است، از تنگ نظری‌ها رنج می برد. اصلاح‌طلبان باید سعه صدر را به نمایش بگذارند و رفتار شهروندان و گروه‌های اجتماعی باز و منصفانه باشد تا همه در شهر احساس آرامش کنند.

ادامه دارد...

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر