کد خبر: 32281
A

دادستان البرز: گوشزد قوانین به کاهش تخلف های اداری می انجامد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: گوشزد قوانین و مقررات به مدیران و کارمندان به کاهش تخلف ها و فساد اداری منجر می شود.

دادستان البرز: گوشزد قوانین به کاهش تخلف های اداری می انجامد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از دادگستری شهرستان البرز، محمود محمودخانی در نشست کارگروه مبارزه با فساد اداری و راه های پیشگیری از آن افزود: در صورتی که کارکنان ادارات در خصوص مصادیق فساد اداری و مجازات های تعیین شده آن توجیه باشند و از عواقب آن آگاه شوند بدون شک شاهد کاهش فساد اداری خواهیم بود.
وی در ادامه از مدیران ادارات خواست تا در دستگاه خود نقش پیشگیرنده از تخلف ها را داشته باشند و با نظارت مناسب خود مانع از بروز فساد اداری شوند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با اشاره به پیامدهای منفی فساد اداری از جمله کاهش اعتماد مردم به دستگاه ها و نظام اداری کشور، افزود: با وجود نهادهای مختلف نظارتی باید شاهد کاهش چشم گیر تخلف ها و فساد در ادارات باشیم.
وی با اشاره به لزوم مسدود ساختن منافذی که فساد و تخلف از طریق آنها به دستگاه های اجرایی و ادارات راه می یابند،تاکید کرد: در اجرای قوانین و مقررات باید جدی تر و دقیق تر باشیم تا از حجم تخلف های اداری کاهش یابد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر