کد خبر: 32398
A

اموال شخصی شهید علی پویا به زلزله زدگان استان کرمانشاه اهدا شد

خانواده شهید علی پویا که در تیرماه سال 95 در دفاع از وطن در کوه های اطراف سروآباد به شهادت رسیده بود در اقدامی خودجوش و خیرخواهانه اموال شخصی و لوازم منزل شهید را به زلزله زدگان غرب استان کرمانشاه اهدا کردند.

اموال شخصی شهید علی پویا به زلزله زدگان استان کرمانشاه اهدا شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، همزمان با شور و اشتیاق مردم ایران اسلامی برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه، خانواده این شهید والامقام در شهر دلبران در اقدامی ارزشمند و قابل تحسین اموال شخصی شهید را به ارزش 100 میلیون ریال و جهیزیه عروسی و دامادی این شهید والامقام را به زلزله زدگان استان کرمانشاه اختصاص دادند.
اقدام قابل تحسین و بی نظیر این خانواده این شهید در شهر دلبران در جهت کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه اتفاق افتاد تا شهیدی که جانش را در دفاع از مرز و بوم کردستان اهدا کرده بود امروز اموالش را به مردم زلزله زده هدیه کند.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند و تاکنون بیش از 350 پس لرزه با قدرت سه ریشتر به بالا در این منطقه ثبت شده است.
کانون این زمین لرزه مرز ایران و عراق نزدیکی شهر ازگله در استان کرمانشاه گزارش شده که زیان ها و خسارت های مالی و جانی زیادی به بار آورده است.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون 432 کشته و هفت هزار و 817 مصدوم داشته است، این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر