کد خبر: 32415
A

مردم از ارسال وسایل دست دوم و کهنه برای زلزله زدگان خودداری کنند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با تشکر از مردم نوعدوست اصفهان از شهروندان خواست که به دلیل حفظ کرامت مردم حادثه دیده از ارسال وسایل دست دوم و مستعمل خودداری کنند.

مردم از ارسال وسایل دست دوم و کهنه برای زلزله زدگان خودداری کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان روز پنجشنبه به نقل از ' محسن مومنی ' اضافه کرد: باتوجه به اینکه در حال حاضر نیاز مردم منطقه به آب معدنی برطرف شده است و همچنین باتوجه به شرایط آب و هوایی استان حادثه دیده از مردم تقاضا می شود پوشاک گرم، پتو و مواد غذایی کنسرو شده دارای تاریخ مصرف زمان دار را به پایگاه های جمعیت هلال احمر تحویل دهند.
وی یادآور شد: تاکنون بیش از 15 هزار تخته پتو، یکهزار تخته چادر، سه هزار شعله فانوس، 6 هزار شعله والور و بیش از پنج هزار دست ظروف آلومنیومی به مناطق زلزله ارسال شده است و جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهر اصفهان و تمامی شعب هلال احمر همچنان ادامه دارد.
مدیر کل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به اینکه بخشی از کمک های ارسالی توزیع شده است گفت: پایگاه های جمعیت هلال احمر استان در شهر اصفهان و شعب هلال احمر سراسر استان همچنان آماده جمع آوری کمک های مردمی هستند.
وقوع زمین لرزه ای با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) شامگاه یکشنبه 21 آبان 96، استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
در پی این زلزله تاکنون بیش از 436 تَن از هموطنان کشته و 9 هزار و 388 نفر مصدوم شدند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر