کد خبر: 31935
A

اعزام نمایندگان رئیس قوه قضاییه به مناطق زلزله زده برای نظارت بر نحوه خدمت رسانی

مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه از اعزام نمایندگان رئیس دستگاه قضایی به مناطق زلزله زده غرب کشور جهت بررسی وضعیت حادثه دیدگان و نظارت بر نحوه خدمت رسانی خبر داد.

اعزام نمایندگان رئیس قوه قضاییه به مناطق زلزله زده برای نظارت بر نحوه خدمت رسانی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از روابط عمومی قوه قضاییه، حسن رحیمی با اشاره به دستور رئیس قوه قضاییه به روسای کل دادگستری های مناطق زلزله زده غرب کشوربرای تامین امنیت این مناطق وهمچنین تسریع در رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان، اظهارکرد: در پی حادثه تاسف بار زلزله اخیر درغرب کشور که موجب جان باختن و مصدوم شدن تعداد زیادی از هموطنان شد، به دستور آیت الله آملی لاریجانی، هیأتی متشکل از معاونان رئیس قوه قضاییه به سرپرستی کهزادی معاون رئیس قوه قضاییه صبح امروز وارد کرمانشاه شد.
وی افزود: هیأت اعزامی هم اکنون جهت بررسی و اطلاع از نحوه کمک رسانی و همچنین نظارت بر آخرین وضعیت امنیتی و انتظامی مناطق زلزله زده در این مناطق حضور دارند.
براساس این گزارش، روز گذشته نیز رئیس دستگاه قضایی در ابتدای جلسه مسئولان عالی قوه قضاییه ضمن تسلیت و همدردی با داغدیدگان حادثه زلزله غرب کشور که موجب جان باختن و مجروح شدن عده ای از هموطنان عزیز شد بر لزوم تسریع در رسیدگی به مصدومان و مجروحان تاکید کرد و گفت: به روسای کل دادگستری استان های غربی برای تامین امنیت مناطق زلزله زده دستور اکید داده شده است.
به گزارش ایرنا یکشنبه شب گذشته در فاصله ساعت 21 تا 22 مناطق مرزی غرب کشور دو بار لرزید که زلزله دوم به بزرگی 7.3 ریشتر بود؛ در اثر این زمین لرزه مسیر ارتباطی سرپل ذهاب مسدود و خسارات زیادی به این مناطق بویژه روستاهای قصرشیرین، ازگله، تازه آباد، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب وارد شد که در این میان تعدادی از هموطنان کشته شده اند.
همچنین درهمین زمان زلزله ای در منطقه کردستان عراق هم روی داد و حتی این زلزله بیشتر مناطق کشور ایران و کشورهای همجوار را هم لرزاند.
اجتمام*
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر