کد خبر: 32524
A

ست های حمام و سرویس بهداشتی پیش ساخته سپاه امروز وارد کرمانشاه می شود

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: نیروی زمینی سپاه ست های پیش ساخته حمام و سرویس بهداشتی را برای زلزله زدگان از امروز در روستاها مستقر خواهد کرد.

ست های حمام و سرویس بهداشتی پیش ساخته سپاه امروز وارد کرمانشاه می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از سپاه نیوز، سردارسرتیپ پاسدارعلی اکبر پورجمشیدیان درباره آخرین کمک های امدادی نیروی زمینی سپاه به مناطق زلزله زده با بیان اینکه شرایط منطقه در حال بهبود است اظهار داشت: از ساعات اولیه وقوع این حادثه یگان های امدادی و ویژه نیروی زمینی سپاه همراه با سردار پاکپور فرمانده نیرو به کمک زلزله زدگان معاون وی توضیح داد: 4 گروه مهندسی مستقر نیروی زمینی سپاه با بیش از یکهزار دستگاه لودر و بیل مکانیکی و ادوات مهندسی با کمک سایر یگان ها در مرحله جدید عملیات آوار برداری برای خارج کردن اموال، امکانات و وسایل مردم و نیز احشام از زیر آوار هستند.
سردار پورجمشیدیان یادآور شد: 6 بیمارستان صحرایی و سیار نیروی زمینی سپاه در اسلام آباد، جوانرود، سر پل ذهاب و روستاهای کوئیک مجید و سراب ذهاب همچنان فعال و با استقرار امکانات و کادر پزشکی، پیراپزشکی و روانشناسی به ارائه خدمات درمانی به مردم زلزله زده می پردازند.

**به همه خانواده های زلزله زده در روستاها چادر تحویل شده است
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: مرحله اسکان اضطراری به پایان رسیده و برنامه ریزی برای اسکان موقت خانوده های زلزله زده در حال انجام است.
وی با بیان این که با توزیع امکانات رسیده به منطقه در حال حاضر نیازهای خوراک، چادر و پوشاک اولیه خانواده های روستایی زلزله زده برطرف شده است، افزود: امروز نیاز اصلی زلزله زدگان منطقه غرب کشور کانکس است و با ارسال کانکس به منطقه می توان دغدغه اسکان موقت زلزله زدگان را مرتفع کرد.
وی در پایان با اشاره به تقسیم کار صورت پذیرفته بین دستگاهها و نیروهای مسلح در امر امداد و خدمت رسانی به مردم زلزله زده از جمله واگذاری امداد شهرها به ارتش و واگذاری امداد و خدمت رسانی روستایی به سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: تا پایان در کنار مردم غرب کشور خواهیم بود.
اجتمام**1193**1823
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر