کد خبر: 34273
A

اختصاص سه میلیارد ریال برای تهیه طرح جامع ترافیک یاسوج

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه میلیارد ریال اعتبار برای مطالعه و تهیه طرح جامع ترافیک و حمل و نقل شهر یاسوج اختصاص یافته است.

اختصاص سه میلیارد ریال برای تهیه طرح جامع ترافیک یاسوج
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، پژمان نیک اقبالی روز شنبه در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این میزان اعتبار از محل بودجه عمرانی سال جاری فرمانداری شهرستان بویراحمد تأمین شده است.
وی افزود: تهیه طرح جامع ترافیک و حمل و نقل شهر یاسوج مستلزم انجام مطالعات و بازدیدهای میدانی دقیق و گسترده است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ترافیک یکی از معضلات اساسی شهر یاسوج بوده و در برخی اوقات شبانه روز به ویژه ظهر و غروب نیز گره ترافیکی در مرکز و خیابان های اصلی آن ایجاد می شود.
نیک اقبالی عنوان کرد: انتظار می رود که مسئولان شهرداری یاسوج هر چه سریعتر طرح جامع ترافیک و حمل و نقل این شهر را تهیه کنند تا بخشی از مشکلات ترافیکی آن کاهش یابد.
وی ابراز داشت: مشاور توانمند و باتجربه توسط مسئولان شهرداری یاسوج برای اجرای طرح جامع ترافیک و حمل و نقل این شهر انتخاب شود.
شهردار یاسوج نیز گفت: کاهش معضل ترافیک یاسوج در اولویت کاری مسئولان شهرداری این شهر بوده و بر همین اساس تاکنون نشست هایی با فرماندهان نیروی انتظامی و پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده است.
نستهن مقدم اظهار داشت: علاوه بر مطالعه و تهیه طرح جامع ترافیک و حمل و نقل یاسوج موارد دیگری شامل فرهنگ سازی، ایجاد پارکینگ، نصب تجهیزات و دوربین های کنترلی، زوج و فرد کردن تردد خودروها و ایجاد زیرگذر و روگذر نیز برای کاهش مشکلات ترافیکی این شهر در دستور کار مسئولان شهرداری است.
وی افزود: چنین اموری با یک برنامه ریزی دقیق و اصولی توسط مسئولان شهرداری یاسوج اجرا خواهند شد و امید است که منجر به کاهش معضل ترافیک در این شهر توریستی شوند.
مقدم بیان کرد: بخش عمده ای از مشکلات ترافیکی یاسوج به دلیل کمبود پارکینگ بوده و به تازگی نیز لحاظ نکردن پارکینگ در برخی واحدهای مسکونی و تجاری تازه تأسیس در این شهر مرسوم شده است.
شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد دارای جمعیتی افزون بر 130 هزار نفر است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر