کد خبر: 35385
A

رزمایش مدیریت بحران استان یزد در شهرستان خاتم برگزار شد

مدیر برق خاتم گفت: برای اجرای بزرگترین رزمایش استان یزد 2 میلیارد ریال هزینه شد که یک میلیادر و 550 میلیون ریال آن مربوط به بودجه شهرستان از محل اصلاح و بهینه سازی و بقیه از بودجه بحران هزینه شد.

رزمایش مدیریت بحران استان یزد در شهرستان خاتم برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش عصر پنجشنبه روابط عمومی اداره برق خاتم، علیرضا ابراهیمی از اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق شهرستان با حضور 31 گروه عملیاتی از استان ‌های یزد، فارس و کرمان خبر داد.
وی با اشاره به بهره برداری از خاموشی فوق توزیع در خروجی شماره 9 پست چاهک، مدت زمان اجرای رزمایش را 6 ساعت ذکر کرد و افزود: 880 مقره سوزنی، 290 مقره راس تیری، 70 رابط شبکه، 10 مجموعه کات اوت فیوز، چهار عدد برقگیر تعویض و علاوه بر رفع حریم شبکه ورودی چاهک، 600 کاور کراس آرم نصب شد.
وی نصب کاور کراس آرم را در راستای کمک به محیط زیست، کاهش پرنده زنی در منطقه و افزایش پایداری خطوط برق بیان کرد.
محمدحسین زحمتکش، مدیر بحران و مسئول عملیات رزمایش شهرستان خاتم، نیز هدف از برگزاری رزمایش را بهبود و ارتقای کیفی، افزایش ضریب اطمینان شبکه و خدمت رسانی بهتر به مشترکان با کاهش خاموشی دانست.
وی افزایش توان و آمادگی نیرو‌های اجرایی، شناخت استان‌های همجوار با شبکه‌های استان یزد، افزایش توان مدیریت و رهبری بحران‌ها و کمک به حفاظت از محیط زیست با نصب کاور برای جلوگیری از برق گرفتگی پرندگان را از دیگر اهداف رزمایش بیان کرد.
زحمتکش به حضور فعال گروه ‌های برق نواحی یزد و شهرستان‌های همجوار، پیمانکاران بومی و نواحی استان، سازمان‌های خدمت رسان نظیر راه و ترابری، اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی، بهداشت، بسیج، سپاه پاسداران، شرکت گاز و مدیریت بحران استانداری و فرمانداری خاتم اشاره کرد.
135 نیروی فعال در رزمایش یادشده حضور داشتند و از مزیت‌های آن می‌توان به محک مناسب بهره برداران امور‌های سه گانه و نواحی یزد در شرایط بحران اشاره کرد.
هرات مرکز شهرستان 40 هزار نفری خاتم در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر