کد خبر: 35412
A

طلب 190میلیارد ریالی دانشکده علوم پزشکی اسفرین از بیمه ها و وزارت بهداشت

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسفراین با بیان اینکه این دانشکده 190میلیارد ریال از بیمه ها و وزارت بهداشت طلب دارد گفت: با دریافت حداقل یک چهارم این طلب می توان بدهی همکاران و پزشکان را به موقع پرداخت کرد.

طلب 190میلیارد ریالی دانشکده علوم پزشکی اسفرین از بیمه ها و وزارت بهداشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اسحاق ایلدرآبادی درآیین معارفه روسای جدید وقدیم دانشکده علوم پزشکی اسفراین مهم ترین اولویت های این دانشکده در دوره جدید ریاست را پی گیری شروع ساخت پردیس این دانشگاه اعلام واظهار کرد: افزوده شدن نیروهای جدید و جوان در کنار نیروی با تجربه دراین دانشکده سبب تغییرات خوبی در این حوزه می شود.
وی افزایش ماندگاری پزشکان واساتید دراین دانشکده، ساخت آزمایشگاه جامع، آزمایشگاه غذا و دارو و فاضلاب را از دیگر اولویت ها و ماموریت های این دانشکده در دوره مدیریت جدید ذکر کرد.
سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: ساخت خوابگاه دانشجویی، ارتقای خدمات پاراکلینیک درشهرستان برای ارائه خدمات بهتر و عدم نیاز مراجعه مردم شهرستان به سایر شهرستان هم جوار و پی گیری اجرای طرح اموزشی کردن بیمارستان این شهرستان از دیگر برنامه این دانشکده درآینده نزدیک است.
دانشکده علوم پزشکی اسفراین در سال 90 با پی گیری نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی مجوز و ردیف اعتباری تغییر از شبکه بهداشت و درمان به دانشکده علوم پزشکی دریافت کرد و به طور رسمی از سال از 93از دانشکده علوم پزشکی خراسان شمالی جدا شد.
هم زمانی این تغییر با اجرای طرح تحول سلامت باعث ارتقای هتلینک وامکانات و خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان به طور چشمگیری شد.
شهرستان 120هزار نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرق بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر