کد خبر: 35438
A

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان: دانشجویان در همه صحنه های انقلاب حضوری پررنگ دارند

مسئول نهاد رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های خوزستان گفت:دانشجویان در همه صحنه های مبارزه انقلاب اسلامی، حضوری پررنگ داشته و در کنار طلاب حوزه علمیه و سایر جوانان این مرز و بوم از آرمان های انقلاب دفاع کردند که باید قدر این ظرفیت های با ارزش را بدانیم.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان: دانشجویان در همه صحنه های انقلاب حضوری پررنگ دارند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام سید محسن شفیعی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز با بیان اینکه امروزه در عرصه های علم آموزی و دستیابی به دستاوردهای بزرگ علمی کارنامه درخشانی داریم، اظهار کرد: نقش دانشجویان و جوانان این مرزو و بوم در دفاع از شعائر انقلابی و آرمان گرایی برای موفقیت های آینده نظام، برجسته است.
وی ادامه داد: امروز پس از گذشت حدود چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، دانشگاه ها و مراکز عالی کشور کارنامه درخشانی در جهت دفاع از ارزش های انقلاب، قطع وابستگی و دستیابی به درجات علمی ، داشته و این مسیر روز به روز در حال پیشرفت است.
وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی نیز زمانی که اقتدار و سربلندی جامعه از سوی دشمن تهدید می شد دانشجویان قلم را زمین گذاشته و با حضور در میدان های نبرد افتخار دیگری برای این میهن اسلامی به ثبت رساندند.
مسئول نهاد رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های خوزستان ادامه داد: نقش دانشگاهیان پس از هشت سال دفاع مقدس نیز در عرصه های سازندگی نقش برجسته ای بود و دانشجویان و دانشمندان ما در جهت قطع وابستگی اقتصادی و دانش فنی ، نقش موثری ایفا کردند.
وی بیان کرد: بیشترین نقطه خشم دشمن در مسأله دانشگاهیان، کشف معماهای پیچیده و فتح حیاط خلوت هایی بود که دشمنان طراحی کرده بودند که دانشمندان ما با توانمندی بالا از این میدان سخت نیز سربلند بیرون آمدند.
وی گفت: همچنین در زمینه شبیه سازی نیز دانشمندان بزرگ ما به دستاوردهای با ارزشی دست یافتند که در نوع خود بی نظیر بود و بر خشم دشمنان افزود.
حجت الاسلام شفیعی افزود: حرکت های بزرگی نظیر برپایی نماز جماعت، اعتکاف، آیین های دعا ، شب های احیا و حضور در پیاده روی اربعین توسط دانشگاهیان بر ارزش های این قشر فرهیخته جامعه افزوده است.
وی گفت: همچنین پشتیبانی ملت از مراکز عالی کشور و دانشجویان از دیگر نکات برجسته این نظام اسلامی بوده چرا که این درسی است که ملت شریف ایران از مکتب اهل بیت (ع ) آموخته اند.
وی بیان کرد: امروزه در شهرهای بزرگ و کوچک جوانان و خانواده ها به امر تحصیل و علم آموزی به ‌عنوان یک فضیلت نگاه کرده و به فرهنگ عمومی کشور تبدیل شده است.
مسئول نهاد رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های خوزستان گفت: دشمنان از سال های گذشته تاکنون در تلاشند که در حوزه های اخلاقی جوانان ما را بی بندوبار کنند اما به برکت اسلام و معارف اهل بیت(ع) جوانان ما در مسیر صحیح قرار گرفته اند.
وی ادامه داد: استکبار جهانی باید بداند که جوانان ما هیچگاه در برابر زورگویی، یاوه گویی و هر نوع تهدیدی سر فرو نخواهند آورد.
حجت الاسلام شفیعی گفت: هم اکنون بیش از چهار میلیون و 500 هزار دانشجو در کشور سعی در ارتقای اعتلای کشور و کاهش وابستگی کشور دارند که هیچ نیرنگی از سوی دشمن نمی تواند این هدف را متوقف کند.
7152 / 6037
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر