کد خبر: 35428
A

امام جمعه سیرجان: نیروهای مقاومت با اتحاد خود داعش را شکست دادند

امام جمعه موقت سیرجان، وحدت نیروهای مقاومت را نمونه ای از اتحاد عنوان کرد و گفت: نیروهای مقاومت با اتحاد و ایستادگی، داعش و تروریست ها را که مورد حمایت مستکبران بودند، شکست دادند.

امام جمعه سیرجان: نیروهای مقاومت با اتحاد خود داعش را شکست دادند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام حسین حیدری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سیرجان ضمن تبریک آغاز هفته وحدت با اشاره به اهمیت وجود وحدت در جامعه گفت: وحدت مهمترین نعمت اجتماعی پس از توحید و عدل است.
وی ادامه داد: عوامل مادی نمی تواند عامل ایجاد اتحاد باشد و اگر از این طریق وحدت ایجاد شد پایدار نیست.
وی اظهار کرد: ایمان و تقوای الهی عامل ایجاد اتحاد در جامعه است و این مهم مسلمانان را به اتحاد و همبستگی می رساند.
خطیب موقت جمعه سیرجان افزود: دشمنان همیشه به دنبال ایجاد تفرقه هستند و قطعه قطعه کردن سرزمین های مسلمانان هم یکی از توطئه های آنان برای ایجاد تفرقه بین مسلمین است و هنوز هم در برنامه های آنها وجود دارد که باید مراقب باشیم دشمنان در این توطئه ها ناکام بمانند.
خطیب جمعه سیرجان ضمن تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) سفارش و تاکید حضرتش را به وحدت نشان از اقتدار مسلمانان در وحدت دانست و گفت: اگر همبستگی مسلمانان در برابر دشمنان اسلام همیشگی بود هیچگاه استکبار قدرت تعرض به سرزمین های مسلمانان را پیدا نمی کرد.
حجت الاسلام حیدری به مناسبت روز مجلس و شهادت شهید مدرس پرداخت و گفت: مجلس اصل و اساس برنامه ریزی کشور است و نماینده مجلس باید شجاع و خداترس باشد تا در تصمیم گیری ها صلاح ملت و کشور را ببیند.
امام جمعه موقت سیرجان با تبریک روز نیروی دریایی، ابتکار عمل و قدرت این نیرو را موجب اقتدار کشور ایران اعلام کرد و افزود: نیرویی دریایی جنبه فرامنطقه ای دارد و می تواند در آبهای آزاد حرکت کند و ما قدردان نیروی دریایی هستیم که توانست در فرامنطقه هم خوش بدرخشد.
وی جنایت سعودی ها در یمن و کشتار بی دفاع مردم این کشور را محکوم کرد و گفت: سازمانهای بین المللی و مدافع حقوق بشر اقدام عملی در جلوگیری از این همه جنایت را داشته باشند.
خطیب جمعه سیرجان محاصره منزل مسکونی شیخ عیسی قاسم توسط آل خلیفه در بحرین را نیز محکوم کرد و افزود: علیرغم همه جنایت آل خلیفه به مردم این کشور باید جامعه بین المللی به وظیفه خود عمل کند و به خواسته ملت ها توجه داشته باشد.
حجت الاسلام حیدری به وقوع زلزله صبح امروز در شهرستان راور اشاره کرد و گفت: این زلزله در بیشتر نقاط استان از جمله سیرجان احساس شد و جای شکر خداوند بسیار است که بر اساس اخبار تاکنون این زلزله خسارات جانی نداشته و باید همه بدانیم که در وقوع زلزله نماز آیات واجب است و مردم و مسئولان هم در استحکام بناها به طور جدی توجه کنند.
جمع زیادی از افسران و ناویان نیروی دریایی مستقر در مرکز آموزش و همچنین ناوگان آمادگاه جنوب به مناسبت گرامیداشت روز نیروی دریایی در نماز جمعه امروز سیرجان حضور داشتند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر