کد خبر: 35510
A
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مراسم رونمایی از برند سیب سمیرم:

توجه به مسئولیت اجتماعی در اقتصاد امری ضروری است

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور : امروزه توجه به مسئولیت اجتماعی در حوزه های مختلف بخصوص اقتصاد ضروری است.

توجه به مسئولیت اجتماعی در اقتصاد امری ضروری است
دیده بان ایران: معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور  عصر دیروز  در همایش رونمایی از برند سیب سمیرم که به ابتکار فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سالن همایش های رایزن تهران برگزار شد به تشریح وضعیت حضور زنان در عرصه های ملی پرداخت و حضور زنان را در عرصه اقتصادی موثر ارزیابی کرد و گفت: مهم ترین مبحثی که امروز در سطح ملی و بین المللی مطرح است توجه به مسئولیت اجتماعی در حوزه های مختلف بخصوص اقتصادی است .
 
معصومه ابتکار افزود:  csr  ویا همان فعالیت داوطلبانه و با انگیزه های معنوی بخش مهمی از تحولات اجتماعی کشورها محسوب می شود و فعالیت دو حوزه اجتماعی و اقتصادی در کنار یکدیگر به طور طبیعی در تعالی فعالیت های اجتماعی و عرصه های مختلف دیگر نقش بسزایی دارد.
 
 معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور افزود: امروزه مبحث مسئولیت اجتماعی یک نقش محوری در دنیا و بخصوص کشورایران دارد و توجه به آن روزبه روز با اهمیت تر می شود و این موضوع به طور روزافزون در بنگاه های مختلف در حال شکل گیری است.
 
 ابتکار عنوان کرد:  امیدواریم فروشگاه های زنجیره ای رفاه بتواند در حوزه های مختلف همچون ورزش، محیط زیست، کارآفرینان و ... و در زمینه مسئولیت اجتماعی گام های موثری بردارد و برای مجموعه های مختلف اقتصادی الگوی خوبی باشد.
 
عضو سابق شورای شهر تهران و رئیس سابق سازمان محیط زیست با اشاره به حمایت ویژه دولت از زنان کارآفرین گفت: خوشبختانه امروزه زمینه های بسیار خوبی برای فعالیت زنان در اجتماع وجود دارد و آنها توانستند در عرصه های مختلف ورزشی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... نقش موثری ایفا کنند و حضور پررنگی داشته باشند و این قابل تقدیر است.
 
ابتکار تصریح کرد: امروزه دولت در حوزه کارآفرینی توجه بسیاری دارد و  بیشترین تلاش خود را برای فعالیت موثر دختران تحصیل کرده و دختران و زنان روستایی در کنار مردان دارد تا در حوزه های مختلف شاهد شکوفایی و موفقیت آن ها باشد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروزه تولید و کارآفرینی حرف اول را در جهان می زند گفت:  امروزه تجارت الکترونیک در صدر توجهات کشورهای مختلف قرار گرفته و امیدواریم با ایجاد بسترهای مناسب بتوان کارآفرینان خود را به سمت این نوع تجارت سوق داد.

photo_2017-12-01_21-41-17

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر