کد خبر: 80995
A
شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با دیده بان ایران:

ابتکار شهرداری تهران در اجرای طرح کنسرت آنلاین با استقبال مردم روبرو شد؛ پخش کنسرت آنلاین۵ میلیون نفر بیننده داشت

شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران با تمجید از عملکرد شهرداری تهران در زمینه مبارزه با کرونا گفت: شهرداری تهران توانست با ایجاد بستر مناسب کنسرت های آنلاین برگزار کند. بر اساس آماری که شهرداری ارائه کرده 5 میلیون نفر توانسته اند در روزهای که هیچ برنامه فرهنگی در کشور اجرا نمی شود از این کنسرت ها بهره ببرند. امیدوارم وزارت ارتباطات با فراهم آوردن پنهای باند بیشتر و سرعت کافی امکان استفاده همه هموطنان از این ابتکار را فراهم کند.

ابتکار شهرداری تهران در اجرای طرح  کنسرت آنلاین با استقبال مردم روبرو شد؛ پخش کنسرت آنلاین۵  میلیون نفر بیننده داشت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که عملکرد شهرداری تهران در مبارزه با کرونا را چطور ارزیابی می کنید گفت:

قبل از آنکه به بحث درباره اقدامات شهرداری بپردازیم باید بدانیم مهم ترین مشخصه بیماری کرونا انتقال سریع است. بنابراین همه ما وظیفه داریم زنجیره انتقال را قطع کرد.

 در یک ماه گذشته تمام فعالیت شهرداری و معاونت های مختلف تلاش برای قطع زنجیره کرونا بوده است. شهرداری توانسته با مدیریت مناسب در بهشت زهرا، پسماند و حمل و نقل در حوزه عملکرد خود زنجیره انتقال کرونا را متوقف کند. من در بازدید های متعدد خود در مجموعه شهرداری شاهد کار شبانه روزی نیروهای آتش نشانی و خدماتی جهت پاکسازی شهری بودم.

عضو شورای شهر تهران افزود: از همان ابتدای شروع بحران ستاد مقابله با کرونا در شهرداری تشکیل شد و مجموعه شهرداری توانست با دورکار کردن بخشی از پرسنل، پرداخت کمک نقدی به دستفروشان و ضد عفونی کردن معابر تهران نقش مهمی در کنترل کرونا ایفا کند.

شهربانو امانی خاطر نشان کرد: به عنوان یک عضو ناظر شورای شهر و همچنین با مقایسه عملکرد دستگاه های مختلف می توان ادعا کرد شهرداری تهران بهترین عملکرد را در میان دیگر دستگاه ها داشته است.

 

وی در خصوص برنامه های شهرداری در عید نوروز گفت:

 

باید در نظر گرفت که کنترل اجتماعات مردمی به خصوص در عید باستانی نوروز که اتفاقا برای ایرانیان مهم است نیازمند اقدامات بیشتری بود. به همین دلیل معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تصمیم گرفت با کمک هنرمندان اجراهای زنده و کنسرت ها را بنیان بگذارد. من در بازدید خود از این مجموعه شاهد تلاش شبانه روزی فعالان این عرصه هستم؛ بر این باورم که شهرداری با توجه به بودجه محدود خود توانسته هم در بحث آموزش و هم در بحث فراهم آوردن بستر اقدامات خوبی انجام دهد.

 

وی درباره اجرای کنسرت های زنده گفت: شهرداری تهران توانست با ایجاد بستر مناسب کنسرت های آنلاین برگزار کند. بر اساس آماری که شهرداری ارائه کرده 5 میلیون نفر توانسته اند در روزهای که هیچ برنامه فرهنگی در کشور اجرا نمی شود از این کنسرت ها بهره ببرند. امیدوارم وزارت ارتباطات با فراهم آوردن پنهای باند بیشتر و سرعت کافی امکان استفاده همه هموطنان از این ابتکار را فراهم کند.

 

امانی  در پایان افزود: باید از هنرمندانی هم که این روزهای کرونایی دل مردم را با ساخته ها و ابتکارات خود شاد کرده و آنها را سرگرم می کنند تشکر کنم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر