کد خبر: 85301
A

پاداش فرهنگیان بازنشسته تا مهر پرداخت می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: پرداخت پاداش بازنشستگان تاکنون تاخیر نداشته و طبق روال گذشته این پاداش پیش از مهر ماه سال‌جاری پرداخت می‌شود

پاداش فرهنگیان بازنشسته تا مهر پرداخت می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محسن حاجی میرزایی اظهار کرد: نقش مدرسه در فرهنگ تربیتی و دینی بسیار ویژه است، زیرا مدارس ارتباطی مستمر با دانش‌آموزان دارند و این ارتباط فرصتی برای تقویت فرهنگ دینی دانش‌آموزان است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: پرداخت پاداش بازنشستگان تا کنون تأخیر نداشته و طبق روال گذشته این پاداش پیش از مهر ماه سال‌جاری پرداخت می‌شود و در سال ۹۹ نیز فرصت برای پرداخت پاداش بازنشستگان وجود دارد.

وی در خصوص نحوه تأمین اعتبار پرداخت پاداش بازنشستگان بیان کرد: دولت در بودجه سالانه برای این اقدام بودجه را منظور نکرده و دستگاه‌ها موظف هستند تا از محل فروش اموال، مبالغ پرداختی را تأمین کنند.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: گفتگوهایی اکنون با دولت آغاز شده و تلاش‌هایی برای مولدسازی دارایی‌ها انجام‌شده و امید است طلب فرهنگیان در زمان مناسب پرداخت شود.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: تمرکز ما برای برقراری عدالت تحصیلی روی مدارس دولتی است که ۸۹ درصد مدارس ما را تشکیل می‌دهند، بنابراین برای آموزش معلمان مدارس دولتی برنامه داریم و نظارت را تشدید می‌کنیم.

وی در انتها با اشاره به برنامه شاد، گفت: دسترسی به تدریس‌های برتر از طریق برنامه شاد بیشتر شده و اینکه عده‌ای نمی‌توانند از آن بهره‌مند شوند مغایر عدالت نیست، زیرا با این ابزار ۷۰ درصد مسئله حل شده و برای افراد باقی‌مانده روشی را پیدا خواهیم کرد تا بهترین آموزش‌ها را به آن‌ها برسانیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    واقعا باعث تاسفه که حق بازنشستگان مهر 98 راپایمال میکنید رتبه بندی نش یم همسانسازی هن نشدیم شدیم کف حقوق بازنشستگی ایا این عدالت است ماررا شرمنده فرزندانمان کردی شرمنده خداشوید بعدازسی سال زحمت حق ما این بود؟؟؟؟؟!!!خودتان رابجای مابگذاررید

ارسال نظر