کد خبر: 97048
A

شیما چگونه به دام بهلول افتاد و به قتل رسید؟

بهلول قاتل شیما در اعترافاتش ادعا کرده که این دختر ۱۵ ساله، ۵۰ روز در خانه اش بوده و به خاطر فحاشی هایش به قتل رسید.

شیما چگونه به دام بهلول افتاد و به قتل رسید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ اوایل تابستان ۹۸ دختر ۱۵ ساله‌ای به نام شیما صباگردی مقدم از خانه اش در منطقه نارمک تهران خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت و همین کافی بود تا خانواده شیما صباگردی مقدم با حضور در اداره پلیس برای پیدا شدن دخترشان درخواست کمک کنند.

نخستین سرنخ از شیما صباگردی مقدم
ماموران در پی بردند که شیما صباگردی مقدم آخرین بار در پایانه بیهقی بوده و با خانواده اش تماس تلفنی داشته و دیگر کسی از سرنوشت او اطلاعی ندارد.

 

بدین ترتیب ماموران پلیس آگاهی تهران به پایانه بیهقی رفته و دوربین‌های مداربسته را مورد بازبینی قرار دادند و مشخص شد شیما سوار بر خوروی پژو پرشیا سفید رنگی شده که در بررسی شماره پلاک خودرو، ماموران به سرنخ جدیدی رسیدند.

بهلول قاتل شیما شناسایی شد
بررسی شماره پلاک خودرو به بهلول قاتل شیما صباگردی مقدم رسید و بهلول در تحقیقات پلیسی ادعا کرد که شیما را پس از سوار کردن در منطقه نظام آباد از خودرو پیاده کردم و دیگر اطلاعی از سرنوشت او ندارم.

تحقیقات نشان از آن داشت که بهلول قاتل شیما در منطقه نظام آباد تردد نداشته که در این مرحله بهلول ادعا کرد که شیما صباگردی مقدم دو هفته در خانه اش حضور داشته، اما او از خانه خارج شده و دیگر اطلاعی از او ندارم، ماموران با توجه به اینکه هیچ مدرکی برای دستگیری بهلول قاتل شیما نداشتند این مرد را با قرار وثیقه آزاد کردند.

در خواست کمک پدر شیما از قوه قضاییه
پدر شیما صباگردی مقدم که نگران سرنوشت دخترش بود با انتشار فیلمی در فضای مجازی از رییس قوه قضاییه در خواست رسیدگی و پیگیری قضایی برای پیدا کردن دخترش را خواستار شد که در ادامه با انتشار این فیلم بهلول قاتل شیما بار دیگر دستگیر شد.

آبان ماه امسال بود که بهلول قاتل شیما با دستور مقام قضایی دستگیر شد و به مرگ شیما صباگردی مقدم اعتراف کرد و پدر شیما درخواست قصاص قاتل فرزندش را کرد.

جسد شیما صباگردی مقدم کجاست؟
بهلول قاتل شیما در اعترافات ابتدایی ادعا کرد که شیما در خانه من زندگی می‌کرد و، چون نمی‌خواستم همسایه متوجه حضور او شوند وقتی از خانه خارج می‌شدم در را قفل می‌کردم.

وی افزود: شب حادثه با شیما صباگردی مقدم مواد کشیدیم و او کمی زیاده روی کرد و خوابید، صبح وقتی از خواب بیدار شدم او نفس نمی‌کشید و متوجه شدم که به خاطر مصرف مواد مخدر به کام مرگ فرو رفته است به همین خاطر تا تاریکی هوا صبر کردم و سپس جسد را لای پتو پیچیده و جسد را روی صندلی عقب گذاشتم و شبانه به سمت مرز خدا آفرین در آذربایجان شرقی رفتم و جسد شیما صباگردی مقدم را در کنار رودخانه ارس خاک کردم.

بدین ترتیب ماموران به محلی که بهلول قاتل شیما در مورد دفن جسد شیما صباگردی مقدم اعتراف کرده بود رفته، اما هیچ اثری از جسد به دست نیامد و بهلول قاتل شیما در تحقیقات پلیسی ادعا کرد که شاید بارش باران و سیل در سال قبل جسد را جابجا کرده است.

اولین اعترافات بهلول قاتل دختر ۱۵ ساله؛ چه اتفاقی برای شیما افتاد؟ + عکس

عکس کندن زمین توسط بهلول برای پیدا کردن جسد شیما صباگردی مقدم

ادعای جدید در قتل شیما
بهلول هفته گذشته ادعا کرد که شیما صباگردی مقدم به خاطر مصرف زیاد مواد به کام مرگ فرو رفت و برای اینکه پای من در این پرونده باز نشود جسد ش را داخل خودرویم گذاشته و به سمت جاده چالوس رفتم و جسد را در جاده چالوس خاک کردم.

ماموران به آدرس جدیدی که گفته شده بود رفته، اما هیچ اثری از جسد شیماصبا گردی مقدم به دست نیامد تا اینکه بهلول عصر جمعه ۱۴ آذر ماه محل دفن جسد شیما صبا گردی مقدم را لو داد.

صبح امروز شنبه ۱۵ آذر ماه کارآگاهان پلیس آگاهی تهران، همراه تیم تشخیص هویت و ماموران سازمان آتش نشانی و تیم پزشکی قانونی و بازپرس شعبه ۷ دادسرای امور جنایی به خیابان نیافر در منطقه نامجو اعزام شدند.

حیاط خانه قدیمی درخت زیادی داشت و بهلول قاتل شیما که در صحنه حضور داشت ادعا کرد جسد را داخل باغچه دفن کرده است که پس از کندن زمین جسد شیماصباگردی مقدم کشف شد.

بهلول قاتل شیما بالای سر جسد
از جسد شیما صباگردی مقدم تنها چند استخوان و جمجمه در لباس و مانتوی بزرگی کشف شد و بهلول قاتل شیما در اعترافاتش گفت: شیما در خانه من بود که روز حادثه او شروع به فحاشی به من کرد که در یک لحظه عصبانی شدم و با شال گردن خود شیما او را خفه کردم.

بهلول قاتل شیما افزود: صاحبخانه ام که پیرزن تنهایی است یک خانه حیاط دار دارد و اطلاع داشتم که روز‌های پنج شنبه و جمعه به خانه خواهرزاده اش می‌رود که توانستم کلید خانه اش را به دست بیاورم و وقتی در خانه نبود جسد شیما صباگردی مقدم را به خانه صاحبخانه ام که در نزدیکی خانه ام بود منتقل کردم و جسد را داخل باغچه دفن کردم.

وقتی داخل ماشین نشست اجازه گرفت که سیگار بکشد که به او گفتم به جز سیگار خلاف دیگری هم می‌کنی که عنوان کرد که شیشه می‌کشم و با توجه به اینکه من هم اعتیاد به مواد مخدر شیشه داشتم به من اعتماد کرد و در مدت ۴۰ تا ۵۰ روزی که در خانه ام بود با هم شیشه می‌کشیدیم

گفتگو با بهلول قاتل شیما
با شیما صباگردی مقدم چطور آشنا شدی؟

در ترمینال بیهقی با شیما آشنا شدم و وقتی با هم صحبت کردیم متوجه شدم او از خانه فرار کرده است و پیشنهاد دادم به خانه ام بیاید که پذیرفت.

چطور خیلی زود به تو اعتماد کرد؟

وقتی داخل ماشین نشست اجازه گرفت که سیگار بکشد که به او گفتم به جز سیگار خلاف دیگری هم می‌کنی که عنوان کرد که شیشه می‌کشم و با توجه به اینکه من هم اعتیاد به مواد مخدر شیشه داشتم به من اعتماد کرد و در مدت ۴۰ تا ۵۰ روزی که در خانه ام بود با هم شیشه می‌کشیدیم.

شنیده بودم شیما ۲ هفته در خانه ات بود؟

نه، شیما صباگردی مقدم نزدیک به ۵۰ روز در خانه من بود تا اینکه در یک صحنه دست به قتل زدم.

شیما صباگردی مقدم را زندانی کرده بودی؟

نه، صبح‌ها که می‌خواستم از خانه خارج شوم شیما از من می‌خواست که در خانه را قفل کنم، من او را زندانی نکرده بودم.

چرا شیما را به قتل رساندی؟

بهلول قاتل شیما گفت: شیما علاوه بر شیشه و سیگار، قرص اعصاب هم می‌خورد. شب حادثه، قرص‌های شیما تمام شده بود که از من خواست برایش قرص بخرم، ساعت ۱۱ شب بود هرجا رفتم قرص اعصابی که شیما می‌خواست را نداشت به همین خاطر به خانه بازگشتم، شیما در حال تماشای تلویزیون بود، عصبانی بود و سر اینکه نتوانسته بودم قرص هایش را بخرم شروع به فحاشی به من و خانواده ام کرد که در یک لحظه عصبانی شدم و شالی که دور گردنش بود را کشیدم و بعد از یک دقیقه متوجه شدم شیما فوت کرده است.

شال گردن دور گردن شیما چه می‌کرد؟

شیما در این مدت که در خانه ام بود همیشه شال و لباس داشت.

خانواده ات کجا هستند؟

چند سالی است که خانواده ام از من جدا شدند و به کشور ترکیه رفته اند، شیما در لحظه عصبانیتش به خانواده ام فحاشی می‌کرد که عصبانی شدم.

رابطه ات با شیما در چه حدی بود؟

من با شیما هیچ رابطه‌ای نداشتم، از وقتی که همسرم از من جدا شد دیگر هیچ حسی به زنان ندارم.

جسد شیما را چه کردی؟

همان شب یک مانتو بزرگ تن شیما کردم و جسدش را داخل نایلون فرش لوله شده گذاشتم و بعد جسد بسته بندی شده را با یک ملحفه بسته بندی کردم و بعد از یک ساعت از قتل جسد را روی صندلی عقب خودرویم گذاشته و به سمت خانه صاحبخانه ام که در نزدیکی خانه ام بود رفتم و خودرو را یک کوچه بالاتر از محل دفن جسد پارک کردم و پیاده به خانه صاحبخانه ام رفتم و در باغچه حیاط خانه شروع به کندن کردم.

صاحبخانه ات نبود؟

نه، شناخت زیادی از زن صاحبخانه داشتم و می‌دانستم او آخر هفته‌ها به خانه خواهرزاده اش می‌رود و کسی در خانه نیست.

کلید خانه را از کجا تهیه کردی؟

در حیاط خانه زن صاحبخانه ام یک انباری کوچک بود که کلید خانه اش را به من داده بود که اگر وسیله‌ای دارم آن‌ها را داخل انباری حیاط خانه اش ببرم.

چرا جسد شیما را آنجا دفن کردی؟

در حیاط خانه درخت زیادی بود که به خاطر شاخ و برگهایش از طبقه بالا هیچ دیدی به پایین نبود به همین خاطر شروع به کندن باغچه کردم و مطمئن بودم کسی مرا نمی‌بیند و هیچ کسی فکر نمی‌کرد جسد را در حیاط زن صاحبخانه دفن کنم. بعد از کندن زمین از خانه خارج شدم و خودرو را به کوچه آوردم و جسد را به داخل حیاط برده و در باغچه خاک کردم.

چرا همان روز اول بازداشت شدن به محل دفن جسد اعتراف نکردی؟

ناپدری شیما صباگردی مقدم در روز‌هایی که آزاد بودم مرا اذیت می‌کرد و بار‌ها مرا تهدید کرده بود و حتی شیشه خودرویم را شکست به همین خاطر از او کینه به دل گرفتم و خواستم او را اذیت کنم و اگر او از روز اول با من برخورد خوبی داشت اعتراف می‌کردم، اما تصمیم گرفتم دیرتر اعلام کنم تا بیشتر او را اذیت کنم.

مانتو زنانه در خانه ات را از کجا آوردی؟

من یکی از دوستانم لباس زنانه دست دوم می‌آورد و من آن‌ها را می‌فروختم به همین خاطر لباس زنانه و کفش‌های دخترانه در خانه ام بود.

در این مدت عذاب وجدان نداشتی؟

روز‌های اول عذاب وجدان داشتم، اما با گذشت زمان ماجرا را به فراموشی سپردم.

بنا بر این گزارش، بهلول قاتل شیما برای تحقیقات بیشتر و احتمال اینکه او جنایت‌های دیگر را انجام داده باشد در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

شیما صباگردی مقدم معتاد نبود
پدر شیما صباگردی مقدم در خصوص ادعا‌های بهلول قاتل شیما که عنوان کرده بود شیما اعتیاد به شیشه دارد گفت: دخترم شیما اعتیاد به مواد مخدر نداشته و بهلول قاتل شیما برای اینکه دخترم را تحت سلطه خودش قرار دهد دخترم را معتاد کرده است.

منبع: رکنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر