کد خبر: 98383
A

این قاتل را شناسایی کنید/ او در صحنه سرقت آدم کشت + عکس چهره باز

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که در آن یک به صورت خلاف جهت با سرعت بالا در حال فرار بود،کارآگاهان پلیس فرد خاطی را شناسایی و دستگیر کردند. اکنون پلیس به دنبال قربانیان احتمالی یا مالباختگان سرقت های سریالی این فرد است.

این قاتل را  شناسایی کنید/ او در صحنه سرقت آدم کشت + عکس چهره باز

به گزارش سایت دیده بان ایران، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که در آن یک به صورت خلاف جهت با سرعت بالا در حال فرار بود،کارآگاهان پلیس فرد خاطی را شناسایی و دستگیر کردند. اکنون پلیس به دنبال قربانیان احتمالی یا مالباختگان سرقت های سریالی این فرد است. 

نادربیگی گفت: در بررسی صحنه جرم محرز شد راننده این خودرو صبح 1 دی 1399 پس از سرقت خودرو از یک خانم در تهران، آن را به کرج منتقل کرده و مالک خودرو بعد از ظهر همان روز به صورت اتفاقی خودرو را در پمپ بنزین رجائی شهر کرج مشاهده می کند و از دیگر شهروندان برای آزادی خودرو اش کمک می خواهد.

وی افزود: راننده به محض رویارویی با این صحنه خلاف جهت خیابان، متواری و پس از برخورد چند با چند خودروی دیگر با آقایی 43 ساله برخورد و وی را نقش بر زمین می کند که بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده اما پس از آن که

سرهنگ نادربیگی با بیان این که متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده است، افزود: تحقیقات در خصوص سایر جرایم ارتکابی متهم ادامه دارد.

اوافزود: با دستور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳ کرج، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم در رسانه‌های جمعی صادر شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر