کد خبر: 101616
A

وزیر راه: تمام شریان‌های نقل و انتقال منابع مالی به کشور را مسدود کرده‌اند / به هواپیما‌های ما سوخت نمی‌دهند

وزیر راه و شهرسازی گفت: در سخت‌ترین شرایط در کشور کار می‌کنیم و تمام شریان‌های نقل و انتقال منابع مالی و پولی ما را مسدود کرده‌اند.

وزیر راه: تمام شریان‌های نقل و انتقال منابع مالی به کشور را مسدود کرده‌اند / به هواپیما‌های ما سوخت نمی‌دهند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد اسلامی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‌های توسعه فرودگاه کرمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای اینکه فرودگاهی در شأن مردم استان کرمان داشته باشیم کار ارزشمندی انجام شده اظهار داشت: به علت تخریب‌ها، کارهای ارزشمند دیده نمی‌شود در حالی که باید قدر کارهای خوب را دانست.

وی اشاره به اینکه هیچ دوره‌ای نبوده که همه شرایط نقل و انتقال منابع مالی و پولی ما را مسدود کرده باشند تصریح کرد: به هواپیماهای ما در دنیا سوخت نمی‌دهند، کشتی‌های ما را تحریم و خرید و فروش محصولات ما را ممنوع کرده‌اند و ما در سخت‌ترین شرایط در کشور کار می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حرکت‌های ظالمانه با سردمداری آمریکا برای این است که جمهوری اسلامی و انقلاب ما را ساقط کنند گفت: با وجود همه این اقدامات، خودشان ساقط شده و می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این تحریم‌ها برای ما پرهزینه بوده و مردم سختی کشیدند افزود: اگرچه درآمدهای کشور شدیداً کاهش پیدا کرده، اما نعمت الهی در کشور ما فراوان بوده و کشور رو به رشد و توسعه است.

اسلامی با بیان اینکه باید منابع توسعه و پیشرفت کشور و استان را با تنوع بخشیدن تسریع و تسهیل کنیم گفت: مسائل اقتصادی ما سیاسی است و باید با کار نظامی، سیاسی و اقتصادی ارزش پول ملی را تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه بهسازی 40 کیلومتر از مسیر ریلی یزد-کرمان انجام شده و همین میزان مانده است عنوان کرد: روز گذشته 105 پروژه به ارزش هزار و 445 میلیارد تومان در راه آهن افتتاح کردیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پیگیر خودکفایی در صنعت ریلی، ساخت واگن داخلی و ... هستیم گفت: محکم ایستاده‌ایم تا صنایع داخلی را فعال کنیم و کارخانه‌های داخلی زیر بار بروند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر